DARJINY KROKY

První dekáda dubna je za námi. Dnes byl velikánský vítr, ale jinak
teplo. Šla jsem k obvodní lékařce, ale tam byla plná čekárna a
tak jsem to odložila a zamířila do Trocnovské 13. K paní doktorce


jsem zavítala po desáté hodině a hodinu čekala, ač tam byli jen
tři lidé, ale mimo pořadí přišli ještě tři kamarádi sestřičky a tak
ti mají přednost. To dá rozum. Paní doktorka mi doporučila nejlepší
postup a já odešla do večerky Slaměnka a pak přehopkala koleje
a vrátila se domů kolem poledne. Ušla jsem 3 500 m a velmi mne
to zmohlo.Ráno již potřetí byly muškáty otrhané, hlína na zemi.
Zřejmě vždy v noci řádí nějaký skřet nebo zrůda zvaná závist.

Komentáře

  1. Tedy to je škoda, kdo to otrhává? Někdo z obyvatel domu? Co mu ty muškáty udělaly? Nedalo by se nějak zjistit, kdo to dělá, nespadlo něco na zem, neudělalo to cestičku?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:My jsme to neviděli a tak nemůžeme dotyčného potrestat, ale je takříkajíc mišuge. Chodí v noci po chodbách a dělá takové věci.Pak se jde ráno pomodlit ke kapličce a další den zase dělá podobné skopičiny.Kytky kvetoucí jsem si přestěhovala na balkon.

    OdpovědětVymazat
  3. U nás je to stejné.Ale dcera má na společné chodbě krásně kvetoucí vel.kaktus.Vydržel tam od podzimu.
    Přeji krásný den.Tady prší.

    OdpovědětVymazat
  4. Ženská vy si pořád jen stěžujete ... S vámi bych tak chtěla mít dvojdomek!

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Milá nebo milý Luxo, asi bych měla napsaat : "Hurá už zase někdo ukrad kytky, zlámal květy. Jen ještě houšť!" Taky dobré doporučení. S vámi bych domek nechtěla a vůbec, co je vám do toho. Já jsem ráda, že mi něco vykvete a když to někdo zničí, tak bych měla jásat? Těch nezdarů je za poslední čas příliš.Příště by bylo dobré nechat u komentáře odkaz na mejl.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý soused je pro život výhrou!Asi všichni chceme mít klid, pohodu, vypěstovat si pár květin a něco do kuchyně. Svět ale není ideální, každý má své malé i větší chyby. Dokonalost se skládá z maličkostí. Ale dokonalost není maličkost! I tak se můžeme radovat z každého krásného dne, který nás navštívil.Přeji všem hezký den.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]:Jen tak mimochodem, musíte ty stesky číst? Nikdo vás nenutí . To je jen konstatování a postesknout si nad neurvalým chováním lidí není nic špatného. Není jen dobro kolem nás.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .