GIZELININY KROKY

Osmnáctý únorový den má svátek Gizela.
Ráno jsem šla nakupovat a protože byla neděle
byly ulice téměř poloprázdné. Papírek jsem doma
nenechala a tak jsem věděla, co mám komu koupit.


Sníh se lepil na podrážku a špatně se šlo, ale zvládla
jsem to. Nádherně se venku dýchalo a tak jsem měla
radost, jak si pročistím plíce. Dělalo mi to náramně
dobře. Některé části chodníků byly ometeny a tam
to klouzalo velice. Ale travnaté záhony zapadlé sněhem
byly schůdnější. Celkem jsem ušla 2 500 m.

Komentáře

  1. Aspoň že sis dýchla zdravého vzdoušku a každý krok dobrý ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je docela pravdivé, že někdy je lepší chodník nečistit  pokud je ovšem rovný. A sníh není poněkud rozpuštěný a pak zmrzlý. Prostě pokud není náledí.Stejně je i tak chůze namáhavá.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .