ETELČINY KROKY

Únorový den dvaadvacátý je čtvrtek. Svátek má
Petr v Česku a Etela na Slovensku. Etela znamená
vznešená a urozená. Jméno se užívá sporadicky.


Ale já dnešní kročkyádu pojmenovala tímto jménem,
protože jsem si téměř vznešeně vyšlapovala. Zprvu
ráno do obchodu Hruška a pak do večerky Slaměnka.
Tím jsem zvládla 1 600 m. Venku byla ostrá zima
a foukal ledový vítr. Na další procházku jsem se vydala
po obědě s nadějí, že už nebude tolik foukat. Ale
velmi jsem se zmýlila. Protože mi tramvaj ujela před
nosem a nechtěla jsem čekat dalších 15 minut, šla
jsem pěšky Jiráskovou, pak kolem kostela a Trocnovskou
k podchodu pod nádražím. Prošla jsem tímto tunelem
a odešla do Zdravotnických potřeb s receptem na dia
boty. A celkem spokojená jsem odešla zpět k nádraží.
A proč jsem si vyšlapovala vznešeně? Nevím čím to
bylo, ale pocítila jsem jakousi úlevu v bolesti. Tato
realita trvala téměř hodinu a já šla domů zase pěšky,
protože jsem se bála vlézt do tramvaje, abych si
nepřivlastnila nějaký virus. Tím jsem ušla 5 000 m.
Celkem tedy 6 600 m.


RCO

Nákupní taška

Libuška měla dnes narozeniny

Komentáře

  1. Blahopřeji jí k jejím narozeninám! :) :) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji ti, že jsi neměla dnes  bolest obvyklou. Možná to bylo mrazivým počasím, ono ve vlhku vždycky bolí víc klouby.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: K narozeninám  textilní výtvarnice Libušky - viz
    http://otavinka.blog.cz/1802/ranni-posta-lir

    OdpovědětVymazat
  4. Mžná tvoje rozhodnost k pohybu zvýšila práh bolesti a proto se ti šlapalo líp ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Čtu ráda, že jsi Haničko byla aspoň chvilku fit. Oslavencům paní Libušce i všem Petrům přeji zdravíčko.

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, jsem ráda, že bylo líp a přeji mé jmenovkyni hlavně hodně zdraví.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .