VLADANOVY KROKY

Brzy ráno jsem šla do Lahůdek pana Čížka
pro objednaný chléb Nopál. Nešlo se mi nikterak
lehce, protože mne bolela záda z obou stran. Po
návratu jsem zjistila, že jsem ušla 1 500 m. V 10 hodin
jsem byla domluvena s vedoucí pečovatelkou na seznamu
obyvatel našeho domu s PS, ale vedoucí nebyla
přítomna a seznam klientů jsem dostala od paní
pečovatelky Aničky. Byl abecední, ale volit určitě
budou i ostatní, kteří tam bydlí ač nepatří mezi
platící klienty PS. Obcházela jsem přízemí a první
i druhé patro. Opisovala jsem jména z vizitek u dveří ,
protože leckterá jména nebyla vůbec aktualizovaná.


Tato činnost trvala od 10-12:30 hodin a ušla jsem
8 000 m. Byla jsem velice unavená. Po obědě jsem
odešla do Hrušky pro banány, jablka a svačinkové
máslo, které bylo v akci za 20,- Kč, zatímco u Čížka
stálo o dvacet víc. Vlekla jsem se hrozně pomalu,
protože jsem byla unavená a ušla jsem 1000 m,
tedy celkem 10 500 m.

Komentáře

  1. Haničko, seznam by si měli zhotovit pečovatelky sami, nemyslíš. Zbytečně se zatěžuješ, měla by jsi odpočívat. Já vím, jsi jak já, chceš pomoct.

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak, děláš práci za jiného, kdo na tebe bere ohled?

    OdpovědětVymazat
  3. Nejhorší je, že si to ony nemyslí. Minule když byly volby, tak paní z volební komise nevěděly za kým jít a tak vynechaly právě všechny imobilní obyvatele, protože k nim netrefily.Protože jsem nechtěla, aby se to opakovalo, tak jsem si sepsala všechny obyvatele a zítra to napíšu na pc a jedna moje kamarádka to vytiskne a pošleme to do volební komise. Ve škole, kde se to koná není výtah a jsou tam vysoké schody. Nevylezu je a tak budu trpělivě čekat na volební urnu doma, abych mohla volit.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, nemáš se taky tak trochu šetřit? U nás bys mohla obcházet dveře bytů, ale leckde bys jméno nenašla. Nevím, co je to teď za módu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .