RADOVANOVY KROKY

Druhou lednovou neděli ráno jsem byla nakoupit v Hrušce.
Šla jsem oklikou, abych ušla více metrů a tak jsem si
prodloužla o 1000 metrů procházku. Šla jsem bez hole,
ale lépe se mi chodí, když se mohu o něco opřít. Ale jsou
dny, kdy bych hole potřebovala hned dvě a to raději jdu
bez opory. Jak jsem tak šla Lermontovou ulicí a zahnula
do Tyršovky, tak jsem si vzpomenula, že dnes má narozeniny


syn akademické malířky a ilustrátorky Aleny Ladové. Její
tatínek se převtělil do podoby jejího syna. Podobně je tomu
i u mého vnuka. Podoba mého tatínka se objevila v mém
vnukovi. Oba dva jsou narozeni ve znamení kozoroha.
Celkem jsem ušla 2 000 m.

Komentáře

  1. Tak máš Kozorohy, já jsem též Kozoroh, to jsou paličaté povahy, jak říká můj muž.

    OdpovědětVymazat
  2. Vidíš, někdo říká, že podoba se dědí ob jednu generaci, když to není přímo.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .