LETOS POPRVE

Ráno volala Maruška, zda bychom se nemohly sejít.
Jenže já řešila velký problém. Potřebovala jsem si
v copycentru nechat vytisknout fotografie vánoční
výzdoby, ale bylo nutno dojet na místo s fleškou.


Pro mlaďochy žádný problém, ale moje dušička
vůbec nevěděla, co má dělat. Oslovila jsem několik
expertů, až jsem se dovolala syna, kterému jsem
link odeslala a on to změnil na formát, který lze
vytisknout. Teprve potom jsem odjela na Tř.1. máje
a nechala si udělat více jak deset stránek, které dám na
nástěnku v našem domě. Všech čtrnáct majitelů věnců
a ozdob dostane odměnu. Před kavárnou u Elviska
jsem byla překvapena, protože ve výloze byl neonový
název "otevřeno" a na dveřích podle data "zavřeno".
Už, už jsem chtěla odejít, ale pak jsem vzala za kliku
a dveře se otevřely. A Maruška už seděla na našem
místě. Pan šéf se omlouval, že nejsou zákusky, ale nám
to nevadilo, protože my jsme se chtěly sejít a zahájit
letošní rok. Kavárna byla poloplná. Cestou zpět lehce
mrholilo. Celkem jsem ušla 2 000 metrů.

Komentáře

  1. Když chtějí být lidi spolu, nic jim v tom nezabrání. Žádný OPEN - jsou mobily a "pokus otevřít dveře" ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ve svém vyprávění jsi použila optimistický výraz "poloplná". Zní to mnohem lépe než "poloprázdná" a ve skutečnosti je to totéž :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Poloplná, nebo plná, hlavně, že jste se sešly.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně jsi zahájila nový rok - v kavárně - to je príma start. Jen škoda, že tu tvoji práci nějaký vandal následně poničil.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .