STŘÍBRNÉ ÚTERÝ

Včera jsem byla na stříbrné jehličce do ouška,
abych měla o Vánocích pocit, že bolest odešla
daleko pryč z mého těla. Taky na tzv. Quiku.


Pak jsem se odebrala pěšky byť s hůlkou na
vlakové nádraží, abych tam přečkala čas před
otevřením Elviska, kde jsem měla objednané
zákusky pro Mága. Sedla jsem si na chvilku
do kavárničky " Momento" a pak jsem šla
pozdravit a popřát hezké Vánoce Evě, někdejší
kolegyni, která už v knihovně nepracuje. U Elviska
jsem počkala na Marušku, pro kterou jsem měla
zlatou taštičku s dárečky pod stromeček.


V tramvají jsem potkala Liběnku a tak jsme
kráčely pak společně domů. Odpoledne jsem si
udělala ještě poštovní kolečko a celkem jsem ve
stříbrném dni ušla 4 000 m.


Komentáře

  1. Včera jsem taky šla popřát s dárečkem.
    Čekají mě tak hektickě dny plné návštev,že už teď z toho nemůžu spát.Rodina se pořád rozšiřuje :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ušla jsi pěkný kus cesty. Důležité je, že to byla cesta příjemná, zpestřená a provoněná setkáním s přáteli. Ať se daří i nadále :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Přála bych ti svátky a nejen svátky bez bolestí různých. Jen vše příjemné, abys prožívala.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .