PREZENTACE VV

Přehlídka vánoční výzdoby


Žlutá budova, kde je pečovatelská služba, čp. 999/2 a 4
je letos vyzdobena pěknými věnci a kytičkami. Jednotlivé
dveře jsem si vyfotila a nyní je zde prezentuji. Očíslovala
jsem je a prosím návštěvníky blogu o rozhodnutí, který
věnec či výzdoba ze čtrnácti zastavení je nejhezčí.


Kytice vánoční na stole v přízemí - č.1

Věnec - č. 2


Zvonečky - č.3

Věnec - č.4

Věnec - č.5

Věnec - č.6

věnec - č.7

věnec - č. 8

věnec - č. 9

věnec - č. 10

vánoční hvězdička - č. 11

věnec - č. 12

věnec - č. 13

dekor - č. 14

Panelový dům má obydlené přízemí, 1. patro a 2. patro
na obě strany, čili cca 42 bytů. Z toho bylo ozdobeno
třináct bytů. Prosím o udílení bodů do 31.12.2017.

Majitel dekoru či jiné vánoční výzdoby, který získá
nejvíce bodů bude odměněn malou knížečkou.

Komentáře

  1. Prosím, okomentuj můj článek. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem zvědavá jak dlouho bude blog pokulhávat a neukazovat opravy a doplňky.

    OdpovědětVymazat
  3. Haničko, podle mne je prostý a voňavý věnec s číslem pět moje dnešní volba.
    A pogratuluj za mě autorce kytice s číslem 1 :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi jednička a čtrnáctka. Kytice ve váze na bílém ubruse rozzáří prostor,navodí atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  5. Znovu jsem se mrkla na pětku, abych si uvědomila jak vypadá.Zůstávám u své volby a jsem zvědavá kdo bude oceněn.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý, sváteční podvečer, musím pochválit Tvůj nápad to takhle prezentovat. Pokusím se zdůvodnit svoji volbu: Když se zamyslím, jak bych to udělala já, možná by moje dveře zůstaly bez ozdoby, já bych spíše udělala tu výzdobu pro všechny u schránek nebo na nástěnce. S tím už mám zkušenosti. Já osobně dělám tradičně vánoční kytice - domů na stůl, ale i na hřbitov. Letos poprvé jsem vytvořila první věnec na jeden hrob a přítel to ohodnotil jen co to viděl - noo, super. Ale to byl věnec vytvořený, ne kupovaný, jak je vidět asi na všech fotkách.
    Takže já hlasuji pro výtvor č. 1 - tu krásnou vánoční kytici, je totiž určena všem a nejen trvale bydlícím, ale i návštěvám, o kterých píšeš. Ta paní, která to vytvořila, by si zasloužila vítězství a hlavně i nějakou veřejnou pochvalu, to by ji asi potěšilo. Já bych to po svátcích možná zveřejnila jako poděkování právě na té nástěnce. Samozřejmě s jejím souhlasem. :-))

    OdpovědětVymazat
  7. [7]:Díky za tip s nástěnkou. Nechám si prezentaci vyfotit a vytisknout v copy centru a dám to na nástěnku.

    OdpovědětVymazat
  8. Mě by se na našich dveřích líbil věneček číslo 6.

    OdpovědětVymazat
  9. Aniž bych se nechala ovlivňovat ostatními, poznačila jsem si hned před pročítáním komentářů kytici č. 1 a z věnců na dveřích ten s číslem 4.

    OdpovědětVymazat
  10. Procházela jsem to dvakrát, ale zůstávám u č. 1 a 14, mám ráda prosté zdobení. Ale nakonec je to od všech pěkné, že se snaží zpříjemnit, ozdobit bydlení. Musela bys vidět,  co má na dveřích u nás paní v prvním poschodí. Vyfotím to a dám do Kavárny.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]:Díky. Domnívám se, že to zase může inspirovat ostatní. Kytici na stolek ke schránkám prý ta paní dává už asi osm let a taky přinese i jehličnany pro nemohoucí stařenky, aby si mohly v bytečku udělat vánoční pohodu.

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji Vám moc za krásnou gratulaci. :) Jinak vymyslela jste krásnou aktivitu do vaseho clanku. Za mně to je rozhodně Trojka 3 - ty krásné zvonky. :) Jinak to muselo dat praci jit a všechno to ofotit. :D To je od Vás moc hezké že dáváte práci do toho članku. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsem si ty ozdoby musela projít několikrát a udělala jsem si jejich pořadí: Nejlepší samozřejmě je č.1 kytice na stolku, jako druhý v pořadí je č. 3 a poté č.2

    OdpovědětVymazat
  14. Jednoznančně věnec č.2 a samozřejmě kytice č.1 -
    A rozumím tomu dobře, že všechny tyto fotografie se z nástěnky ztratily? To by zloději nemělo projít. Zveřejněte jeho jméno!

    OdpovědětVymazat
  15. Zdravím všechny, Otavínko tebe obzvlášť. Dívám se až teď, mě se líbí č.14.  
    Petřík

    OdpovědětVymazat
  16. Libuše Rusková10. ledna 2018 v 12:53

    V naštvanosti, že se v našem vchodu stále něco ztrácí (krade) jsem na nástěnku vyvěsila upozornění, aby viník fotografie na vývěsku vrátil, nebo jí je zaplatil. Dnes - ve středu jsem se tam byla dívat a žádné změny nenastaly. Ani Haničce nikdo peněžní náhradu za tyto fotografie do její schránky nevhodil, protože jsem se u ní zastavila a nic mi neříkala. Budeme tedy čekat dál, jestli se této osobě pohne svědomí.

    OdpovědětVymazat
  17. pro firmy jsou skvělé reklamní krabičky, s nimiž můžou prezentovat různé služby i produkty-http://reklamni-plechovky.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. ulfuherne Billy Camacho Here
    workeyfpowin

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .