UŽ JEN 56

ANO


DNÍ DO KONCE ROKU
TEDY OD 5. 11. DO SILVESTRA.


Rozhodla jsem se před NĚKOLIKA dny, že se budu řídit
moudrem od J. W. Goethe.

DNY RADOSTI
" Měli bychom každý den
slyšet aspoň malou písničku,
přečíst dobrou báseň,
vidět krásný obraz,
a je-li to možné
promluvit
několik rozumných slov."
Před 20 lety - dne 5. 11. 1997
zemřela
HELENA ŠMAHELOVÁ


česká spisovatelka,
která studovala v Olomouci

" Dospělí vidí do velkých dálek a čím jsou starší,
tím jsou dálky vzdálenější."




ŠIŠKŮV NEDĚLNÍ POZDRAV



NALÉHÁNÍ

Někdy se dáme strhnout slovy
o nichž
nic nevíme
Jsou jako vítr úvalový
když zvedá se a dme

Nejsme však jen to naléhání
cítíme
i ten vpád
ten průnik do mozkových tkání
a po něm nový hlad
***
Se srdečným pozdravem
Zbyněk Šiška


SOVÍ KRÁLOVSTVÍ

Sova je velmi krásné a jedinečné zvíře a tak si ji jako symbol
vybírá mnoho lidí. Je spojována s vědomostmi, chytrostí
a velmi často je tak považována za symbol moudrosti. ...
Zajímavě vypadá například motiv sovy a noční krajiny pro ty,
kdo chtějí upozornit, že jsou noční ptáci, stejně jako sova.
Než jsem se přestěhovala do garsonky, měla jsem doma 300
sov v různých podobách. Skleněné, dřevěné, keramické, papírové,
jenom nakreslené či fotografické i z peříček. Pro malý prostor jsem
byla nucena řadu z nich darovat i odstranit. Přestože jsem všem
říkala, že už je nesbírám, stále je dostávám. Mám i kabelky a přehozy,
kobereček, šály, polštářky, náramky, brože, deštník, hrnečky.
V posledním čase jsem dostala několik kousků a jinak jsou
k vidění v Galerii blogu.


Sovička od Libušky z Písku



Sova od Viki z dovolené


Sova na terase u Elviska









Komentáře

  1. Sovičky jsou krásné, ale já tu mám za kamarádku jednu vytrvalou mouchu. Už je se mnou v bytě třetí den. Právě teď sedí na obrazovce počítače a čte si překrásnou báseň pana Šišky :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .