UŽ JEN 52

ANO



DNÍ DO KONCE ROKU
TEDY OD 9. 11. DO SILVESTRA.

Rozhodla jsem se před NĚKOLIKA dny, že se budu řídit
moudrem od J. W. Goethe.

DNY RADOSTI

" Měli bychom každý den
slyšet aspoň malou písničku,
přečíst dobrou báseň,
vidět krásný obraz,
a je-li to možné
promluvit
několik rozumných slov."



Větve stromoví
zahalené mramorem
tajů podzimu
­
***
Úžasný obzor
jásá bohatou sklizní
slaví hodokvas
­­
***
Pes u své boudy
pohodově vyštěká
věrnost pánovi
***
Poklidná země
rezonuje a zraje
očekáváním
***
Odchodem mízy
z větvoví alejí
opadá listí
***
Cestu do nitra
růže mi otevřela
bolestí vřelá


Liba Matysíková
( ze sbírky Čas trampa)


Dnes slaví narozeniny
herec HA DIVADLA V Brně,
kde působí od roku 1979
MILOŠ MARŠÁLEK
♥ 9. 11. 1945 ♥

V mládí psal nádhernou poezii.
Oslavenci BLAHOPŘEJI!




V noci se mi zdál zajímavý sen.
S bývalou knihovnicí Evičkou jsem
na louce trhala pomněnky. Ráno jsem
přemítala, co ten sen znamená
a najednou jsem si uvědomila,
že má dnes narozeniny.
Protože nemám její fotku,
tak aspoň vázičku s modrými
kvítky sem dávám.



Milá oslavenkyně Evičko!
K narozeninám Ti přeji
vše, co Ti bude dělat radost,
ale hlavně zdraví, štěstí
a hodně pohody!

Josef Lada : Kocour Mikeš


Komentáře

  1. Přeji mu zdraví i paní Matysíkové.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky Ladova pohlednice určitě udělá radost další oslavenkyni Evičce Hradečné, která v roce 1987 uváděla Alenu Ladovou v Divadle hudby.

    OdpovědětVymazat
  3. Přidávám se k blahopřání všem, Evě, panu Maršálkovi i Libě, na jejíž narozeniny jsem si včas nevzpomněla.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji vám všem za přání. Zdraví je hodnota, kterou jsme v mládí považovali za samozřejmost. Dnes si jí vysoce ceníme a opatrujeme.
    Paní Evě i panu Maršálkovi přeji také, aby ta kytička něžných pomněnek vytvořila pocit krásy, pohody a spokojenosti v každém kvítku. A že jich je.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .