UŽ JEN 37

ANO



DNÍ ZBÝVÁ DO KONCE ROKU.

TEDY OD 24. listopadu DO SILVESTRA.

Rozhodla jsem se před NĚKOLIKA dny, že se budu řídit
moudrem od J. W. Goethe.

DNY RADOSTI
" Měli bychom každý den
slyšet aspoň malou písničku,
přečíst dobrou báseň,
vidět krásný obraz,
a je-li to možné
promluvit
několik rozumných slov."


Ing.arch. Miloš BAŘINKA
♥ 24. 11. ♥

spolumajitel nakladatelství
IM ATELIÉR
VÁŽENÝ OSLAVENČE!
PŘEJI ZDRAVÍ, ŠTĚSTÍ
A PLNO DOBRÝCH
NÁPADŮ!


Ráno jsem šla do obchodu Lahůdky
na Jiráskově ulici 19, kde v úterý
bylo plno zboží, které by ušetřilo
plno kroků. Jenže pátek byl asi
černý a tak jsem se vrátila na
zastávku tramvaje a odjela k hlavnímu
nádraží a odtud došla pěšky do Dobrůtek
pro chléb NOPÁL. Pak jsem se vrátila
na zastávku a tam jsem zjistila, že jsem
v obchodě zapomněla hůl a musela jsem
vrátit. Celkem jsem ušla 2000 m.


Svátek má taky EMILIE.

Nevím, zda je poblíž ještě


BLAHOPŘEJI K SVÁTKU!


MEZINÁRODNÍ SETKÁNÍ SKAUTŮ

25. 11. OD 8:30 DO 13:00

NA PRÁVNICKÉ FAKULTĚ up,
Tř. 17. listopadu
v OLOMOUCI



VÝSTAVA GRAFIKY ŠAMANA (1927-2012)



Freddie Mercury, člen rockové skupiny QUEEN
(5.9.1946 - 24.11. 1991)


Komentáře

  1. Milá Otavínko, tak to jsme dnes měly obě den zapomněnek. Já jsem si nakoupila v Albertu a když jsem doběhla s nákupem domů, zjistila jsem že nemám brýle. Musela jsem se vrátit a na štěstí mi už pouzdro s brýlemi hlídala paní na informacích. Dobře to dopadlo:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes má svátel EMILKA. Blahopřeji ji.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .