UŽ JEN 82

DNŮ ZBÝVÁ DO KONCE ROKU 2017.
TEDY OD 10.října do SILVESTRA.
Rozhodla jsem se před několika dny, že se budu řídit
moudrem od J. W. Goethe.


DNY RADOSTI

" Měli bychom každý den
slyšet aspoň malou písničku,
přečíst dobrou báseň,
vidět krásný obraz,
a je-li to možné
promluvit
několik rozumných slov.


Druhé ÚTERÝ ROKU 2017
SE SLAVÍ
JIŽ PODRUHÉ
DEN SOUKROMÉHO PODNIKÁNÍ

Partnerem akce je

která vznikla v listopadu 2001.



LETOKRUHY

Kroniku píše neúplatný čas
do dřeva stromu soustřednými kruhy
Drsný rok stlačí kresbu v jeden pás
mírnější nechá vzdálenější pruhy

Říkal mi děda: když obejmeš strom
objímáš zem a čerpáš její sílu
Strom stojí pevně třeba duní hrom
nezachvěje se Když pocítí pilu

Důstojně klesne Sám sebou si jist
větvemi skryje kořeny svých druhů
A suchý pařez naučí tě číst
z moudrosti letokruhů

Alena Melicharová
( publikováno v almanachu poezie 2017
ŘEKA ÚSVITU. S.108)




Od rána jsem opět byla u paní doktorky Dity
na injekci a pro pět mastiček na alergii.

Pak jsem šla pro časopis a jela tramvají na
nádraží, abych zakoupila žitný chléb a banány
a pak jsem odjela nízkopodlažní tramvají na náš konec.
Ušla jsem pěšky 2000 m.

Komentáře

  1. Dnes ráno zase jedu na injekci a další zdravotní úkony. Asi budu muset tento týden vyrušit, protože jsem měla naplánované společenské akce, ale mám strach, že bych všechny postrašila.

    OdpovědětVymazat
  2. Haničko, držím pěsti, aby už bylo konečně aspoň líp, když ne dobře. A proč bys strašila?

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Protože mne nikdo nemohl poznat. Byla jsem oteklá v obličeji tak, že ani pečovatelka a sousedka mne nepoznaly. Nemohu se objímat a opravdu jsem vypadala jako ježibaba.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .