UŽ JEN 93

ANO UŽ



DNŮ DO KONCE ROKU 2017.

TENTO ČAS POTRVÁ OD 29. ZÁŘÍ DO SILVESTRA.

Vzhledem k tomu, že jsem více bolavá, rozhodla jsem se,
že se pokusím v této době prožívat

DNY RADOSTI

" Měli bychom každý den
slyšet aspoň malou písničku,
přečíst dobrou báseň,
vidět krásný obraz,
a je-li to možné
promluvit
několik rozumných slov."
J.W.Goethe



Protože je dnes Světový den srdce
(viz předešlý článek)
vybrala jsem tuto oceněnou báseň
Svatavy Mášové.


Láskyplný sonet

Učíme se žít krásu lásky
kterou nám život přidělí
Odpovídáme na otázky
o nichž jsme pochyb neměli

Jsme odvážní jak Ikarové
a vznášíme se bez křídel
věříme touze sametové
věříme v lásku na příděl

Učíme se znát cenu lásky
když jsme už víc než dospělí
a vzpomínáme nad obrázky
svých všedních dnů i nedělí

Učíme se nést tíhu lásky…
Ach, kéž bychom to uměli

Ladislav Rusek: Ikarus srdce

https://youtu.be/ZVWwvTdug1Y

Komentáře

  1. Pozitivní myšlení je určitě dobrou cestou k uzdravování organismu.
    Dle sonetu se učíme nést tíhu lásky i tíhu života. Sonet je velmi krásný a každý si může pročíst ta moudrá, vyzrálá slova, která osloví...

    OdpovědětVymazat
  2. Nejlépe se báseň pochopí- kromě citového vjemu - když si ji polohlasně  čteme, doslova přednášíme a představujeme si slova, která v ní jsou...

    OdpovědětVymazat
  3. Ruži, přesně tak to dělám já vždy, to je potom větší požitek, že? Krásná báseň, právě jsem si ji dorecitovala.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .