OBJEVOVÁNÍ PODZEMÍ

Dvanáctý zářijový den jsem se po převazu nohy odebrala
do podzemních chodeb, abych zjistila jaké služby druhá
poliklinika poskytuje. Když už jsem byla v těchto koncích
tak, abych to náležitě využila. Zašla jsem se ostříhat
na pánské, jukla na kosmetiku a pak jsem si přivolala
taxíčka, abych se dostala domů.


Včera jsem totiž navštívila chirurga, aby se podíval na
ukopnutý palec a něco s tím provedl. Velmi se zlobil, že
jsem přišla až po deseti dnech. Těžko by pochopil, že
jsem bojovala sama se sebou, protože jsem měla strach,
aby mi netrhali nehet. Už jsem to zažila v 15 letech a pak
jsem ochrnula na nohy. Nechtěla jsem, aby se to opakovalo,
protože to byl nezapomenutelný zážitek. Včera to pan doktor
prostřihl, odstranil hnis, polil višňovským balsámem a nyní
jezdím každý den na převaz. Musím uznat, že jsem se bála
asi zbytečně. Vůbec to nebolelo a pěkně se to hojí. Musím
mít nožku nahoře ve vodorovné poloze a zatím moc nechodit.
V salónu slečny Veroniky byl nádherný paravan i nábytek.
Příjemné spočinutí. Na zdi jsem objevila dva artefakty.
Obrázek s oblázky a slona z Egypta. Oblázky jsem si dala
k píseckým kamínkům a slona do sbírky pro Aničku.

Komentáře

  1. Zdravím.Také jsem "kdysi" byla na trhání nehtů,tak vím o čem píšete.Obdivuji,že jste šla sama.Já bych v životě už tu odvahu nenašla.Jsem proti Vám "poseroutka"ale nemůžu to ani po těch Xletech ze sebe dostat tu hrůzu a bolest.4nehty-brrrr.At se hezky hojíte.Hodně zdravíčka přeje Dana

    OdpovědětVymazat
  2. Řada tvých těžkostí tedy zatím nekončí? Už by bylo na čase...

    OdpovědětVymazat
  3. Jak vidno, jedno   skončí, druhé se namane. Tak ti přeji brzké vyzdravení nohy. Ten slon je moc krásný.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:Milá Danko!
    Taky bohužel vím, jaká je to bolest, protože ať mě dělají jakýkoliv zákrok tak bez lokálního umrtvení a to je opravdu děs běs.

    OdpovědětVymazat
  5. Jen číst tento zážitek-a běhá mráz po zádech.Přeji brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  6. Vidíš, Hani, já tě tam posílala, příště tak dlouho neotálej!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .