CHOZENÍ PO NÁKUPECH

Nynější týden tzv. devětadvacátý jsem chodila především
nakupovat potraviny, zeleninu a ovoce. V pondělí jsem
ušla 2 000 m. V úterý ráno jsem musela odjet k nádraží,


abych koupila ryby a krůtí. Ušla jsem 3 000 m a dnes jsem
byla nakupovat brzy ráno a pak po deváté hodině ranní.
Kromě Alberta jsem ještě zašla do Dobrůtek a Masny,
protože jedině u nádraží jsou ochotni prodat drůběžího masa
třeba i jen 20 dkg. Stále jezdí výlukové autobusy a tak jsem
dnes ušla 3000 m. Dnes ráno (21.7 ) - jsem šla nakoupit Libušce
obložený chlebíček do Večerky Slaměnka, přestože pršelo
a ušla jsem 2000 m. V sobotu i v neděli jsem ušla 5 000 m
Tedy celkem za šest dnů jsem zvládla
15 000 m.

Když jsem si nechala obědy vozit od Pečovatelské služby,
tak to bylo pohodlnější, ale nyní asi zdravější. Zatím to
sice ještě není moc poznat, ale třeba to chce čas.


Komentáře

  1. Pokud ti to vyhovuje, je to dobré jíst zdravě.Navíc tě to nutí k chůzi, viď?

    OdpovědětVymazat
  2. Obě složky tvého nakupování budou v delším časovém období pro tvé dobré zdraví. Pohyb a strava - je fajn vidět, jak to tělu prospívá. Třeba přemůžeš i obtíže se slinivkou, když bude tělo prokrvené jak má být a lehká strava pomůže chemii v těle. Já na to věřím a jedu v tom. Teď v horkách trošku lajdám cvičení, ale vycházky s Terezkou nikdy! Aspoň základ pohybu a prodýchání - a ty to teď máš taky. Dnes jsem se při čtení tohoto článku potěšila - jsou to dobré zprávy ;-))

    OdpovědětVymazat
  3. Taky si vařím sama. Ale nakupovat v těchto horkých dnech chodím co nejdříve hned po ránu. Malý obchůdek máme po ruce  ve vedlejším vchodu a tak jsem toho dnes využila a koupila si tam nanukáč. Byl sice dvakrát dražší než v Albertu, ale moc dobrý. Na venkovním teploměru bylo 42 st.C, tak jsem byla vděčná za rychlé osvěžení.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Nanukáč miloval můj muž. Já bych ho taky s chutí snědla, ale potvora slinivka by ztropila takový skandál, že to za to nestojí. Zmrzlinu a nanukáč nesmím a tak to dodržuji. Mj. to je taky hodně sladké, ale především studené.Miluji melouny, ikdyž je taky nesmím. Prý nadýmají. Ale jsou dobré na diabetes. Co doktor to jiný názor.Je to sice sladké,ale je to zelenina.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Tak nevím, zda opravdu nepůjdu mlsat - zmrzlina a meloun, to mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .