ANENSKÝ TÝDEN 2017

Třicátý týden jsem nazvala " Anenský", protože ve středu týdne má svátek
ANNA. Celých sedm dnů bude ve znamení různých výročí, svátků i akcí.


Dnešní ráno jsem šla nakupovat a musela jsem jet až k nádraží, protože
Masna na Hodolanské ulici je velmi problematická. Majitelka neprodá
malý kus masa, pouze kus nad 500 g, což je pro mne nereálné a jezdím
tudíž jinam. Kolem deváté ráno začalo pršet a já byla bez deštníku
i pláštěnky. Ale o 2 km dále už bylo sucho. Ušla jsem 1500 m.
Úterní ráno jsem šla opět nakupovat do Hrušky. Zastavila jsem se
akorát u záhonu LiR, která tam cosi plela. Najednou jsem dostala
doslova záchvat kašle, že jsem myslela, že se udusím. Trvalo to asi
10 minut. Asi někde něco kvetlo, co mě udělalo zle. V obchodě bylo
velice plno a fungovala jedna pokladna, takže byla fronta v délce
dvaceti metrů. Byla jsem ráda, že jsem nakoupila to nejnutnější
a odešla na vzduch.Když jsem odcházela domů zase začalo krápat.
Asi ten déšť přitahuji. Ušla jsem 1000 m.
Večerní procházku jsme absolvovaly s Liběnkou Lermontonovou
ulicí k lávce přes řeku Bystřici a podél nové opravené ulice až
na Bělidla a přes most k Husovu sboru do Farské ulice a k Janovi.
Tam bylo otevřeno jen na zahrádce venku a notně zvedli ceny,
takže tam už budeme moci chodit jen s movitou společností.
Ušly jsme 3 800 m. Bylo to příjemné osvěžení. Když jsme se kolem
22 hodiny vracely potemnělou ulicí, potkávaly jsme samé pejskaře.



Na svátek svaté Anny jsem šla za Andulkami do knihovny, abychom
společně šly na oběd. Od dnešního rána už zase jezdily tramvaje
a ta naše byť výluková byla krásně oranžová.Cestou tam jsem se
potkala ve voze s Liběnkou, která jela na rehabilitace a já vystupovala
u soudu a odtud šla pěšky ke knihovně. Po zjištění jídelníčku na
internetu jsme vybraly restauraci u Drápala, kde jsme stolovaly
v salónku císaře Josefa II. Oběd byl moc dobrý a sice Drůbeží
plátky a bramborovomrkvové pyré. Po obědě jsme šly už
každá zvlášť a já se vypravila do pasáže a pak zpět
na tramvaj. Mezitím jsem se domluvila s Maruškou, která
se vrátila z Krkonoš na kafíčko u Elviska. Tam jsme seděly
téměř hodinku a společně jsme odešly k hlavnímu nádraží.
Za tyto krokové variace jsme ušla 3000 m.



Ve čtvrtek 27. 7. jsem odjela tramvají k nádraží, protože
jsem musela odeslat doporučený dopis na úřad. Původně jsem to
chtěla vyřídit osobně už včera, ale bylo tam tolik lidí, že jsem to
vzdala. Nebylo si ani kam sednout. Když jsem dnes přišla na poštu,
tak jsem doslova byla v úžasu. Nikdy se mi to nestalo, až
dnes v 10:30 hodin nebyla na poště u nádraží ani noha, takže
jsem byla okamžitě na řadě.Pak jsem šla do Dobrůtek a zpátky
na tramvaj, která mi ujela před nosem. Jezdí po 15 minutách.
Je zamračeno a pořád to vypadá, že začne každou chvilku pršet.
Ale domů jsem došlapala suchá a ušla jsem 1 800 m.



V sobotu 29.7. jsem byla ráno na hlazení měkkých tkání a masáži.
Pak jsem šla nakupovat s Maruškou do Alberta a s těžkou taškou
jsem se odebrala na hlavní nádraží, odkud opět jezdí tramvaj tam
k nám.Odešla jsem z domu v 8 hodin a vrátila jsem se před
polednem. Ušla jsem 3000 m.

Nedělní ráno jsem pochodovala kolem kočičího domku do Hrušky,
abych si koupila chleba, meruňky a Lučinu. Ušla jsem 1000 m.
Odpoledne asi ven nepůjdu, protože tam začíná být velké
horko.
Za celý týden jsem zvýšila krokové variace na 15 km.


Komentáře

  1. U vás se pořád něco děje! A to víš, že se u vás hrál turnaj v tenisu? Plíšková a tak? Hospodář to sledoval na všech kanálech co existují. Plíšková byla nakonec druhá, ale dostala mj. pěkný náušnicový visací set ;-))

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:No, kdyby žil můj manžel, tak bychom se určitě dívali, protože taky hrával závodně tenis. Snařil se mě to naučit, ale vždy říkal, že držím raketu jak pánev na palačinky.Ale protože je Olomouc město sportu, dějí se tady v poslední době různé akce.

    OdpovědětVymazat
  3. Svatá Anna, chladna z rána.
    Sv. Anna a sv. Jáchym byli údajní rodiče Panny Marie, tedy prarodiče Ježíše.
    Sv. Anna byla patronka matek, manželství, horníků, truhlářů, mlynářů, tkalců, krejčích, provazníků, čeledínů.

    OdpovědětVymazat
  4. Jiná Sv. Anna byla zbožná stařenka z Jeruzaléma. Ta slavila svátek 1. září.

    OdpovědětVymazat
  5. Anenský týden jsem zvládla o míře 15 km.
    Docela dobré, na to jaké mívám občasné problémy. Jeden den jsem dobrá a druhý se nemohu postavit na nohu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .