12. a 13. ČERVENEC NA NOHOU

Ve středu jsem se vypravila na poštu pro hodnotné papírky.
Bylo tam lidí, jakoby dávali něco zadarmo, ale spíše to bylo
způsobeno tím, že do 15. v měsíci se musí platit různé účty
a tak třicet lidí v době dovolených muselo déle čekat.


Potkala jsem se tam i se známými a tak než jsme prohodili
pár slov, tak jsem byla na řadě. Pak jsem se vypravila
do cukrárny k Elviskovi pro moučníky s sebou a sama jsem
si dala kávu Americano. V kavárně byl mladý barista, kterého
pan šéf učil připravovat různé kávy. Sám byl překvapen, že
jsem opět přišla, ač sama posedět. Mezitím jsem se dozvěděla,
že jablečné řezy, o kterých se mi dostalo mylné informace
v kavárně na Tř. Svobody, že se v létě nedělají, jsou u Elviska
k mání. Pan majitel ještě sehnal plastovou krabičku, abych
zákusky dopravila neporušené. Včera jsem ušla 2 500 m.



Dnešní třináctku jsem zasvětila obědu s Andulkami. Ohromně
jsem si pochutnala a odebrala jsem se na Horní náměstí do
knihkupectví naproti orloje, kde je na brigádě ochotný mladý
muž, který vybrané knihy též umně zabalil pro dárkové účely.
Pak jsem obešla náměstí a šla na tramvaj číslo sedm, abych
se dopravila na hlavní nádraží, kde jsem se přestupem na
výlukový autobus dostala až do naší čtvrtě. Dnes jsem nachodila
3 500 m. Tedy za oba dva dny jsem ušla 6 000 m.




Komentáře

  1. Haničko, dnes jsem byla v knihovně a tam si zapůjčila knihu o kávě. Americano je 1:5.

    OdpovědětVymazat
  2. Teď ve vedrech se chovám ekonomicky. Chodím na zahradu, kde sklízím úrodu a následně ji zpracovávám. Do obchodu jdu pouze v situaci, když už je to naprosto nutné. S kratičkými přestávkami na odpočinek, lze takto zvládnout celý den.
    Je to takový letní druh relaxace a odpočinku.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .