MUŠKÁTOVÉ OKNO

Kolem deváté hodiny ranní jsem šla do Slaměnky
shánět chleba Nopál a pak do květinářství pro
květináč s muškátem. Včera jsem muškáty přenesla
z pokoje do lodžie na okenní parapet. Mám tam nyní

osm květináčů, protože jsem dnes dokoupila ještě
čtyři, dva malé a dva velké. Pak jsem šla shánět
teploměry, které se dávají na okno, ale v prodejně
PAXA nebyly. Prodavačka slíbila, že je doobjednají.
Pak jsem ještě šla do prodejny Pracovních oděvů
pro tkaničky do botasek. Byla jsem tedy na výšlapu
ráno i po obědě a ušla jsem celkem 3 300 m.
Až všechny rozkvetou, tak dodám fotečku.

Komentáře

  1. Budeš to tam mít jako muškátová víla. Budou stejné barvy nebo trošku jako duha - barevné?

    OdpovědětVymazat
  2. [2]:Milá Kitty, mám červené, rudé, růžové a jeden bílý.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné okno! Jak to hned pozvedne byt, že?

    OdpovědětVymazat
  4. I ja milujem červené muškáty

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .