BOUŘKOVÉ ODPOLEDNE

Černá obloha, slejvák a černé nebe. Protože jsem nahluchlá,
tak jsem ani neslyšela že hřmí. Zalezla jsem pod polštář
a lehce jsem usnula. Byly jsem domluveny s Liběnkou, že
půjdeme na procházku. Jenže blesky, sníh a velké kapky
nebyly příhodné k nějakému výšlapu a tak jsme to odvolaly.



Jenže pak asi na deset minut vysvitlo sluníčko a tak jsem
vylezla ven a obešla jsem blok po chodnících, abych nezapadla
do bláta. Ušla jsem 2 000 m. Pak jsem se musela urychleně
vrátit, protože se zase zatáhlo a jen tak tak jsem stihla dojít
pod střechu našeho domečku.

Komentáře

  1. U n ás to dnes bylo taky jako na apríla. Jednu chvíli obloha jako vymalovaná a sluníčko lákalo k opalování. Za chvíli černá obloha a lijavec. Ale přineslo to přece jen nšco dobrého - nemuseli jsme zalívat na zahrádce.

    OdpovědětVymazat
  2. U nás také pěkně zapršelo. Byli jsme na zahradě, tata okopával a já pikýrovala rajčata. Sotva jsme to dodělali, začalo pršet. Bohužel, už jsem dnes nešla s Nerem na procházku, byla jsem s ním pouze na dvoře a v kotelně. Škoda, potřebuje se pořádně proběhnout a já projít. Tak máme alespoň zalito! Nemůžeme mít všechno!

    OdpovědětVymazat
  3. tady je vyloženě "aprílové počasí" :-)
    a jinak moc děkuji, za to, že jste se (a nejen vy) rozhodla pomoci malému Matýskovi, o kterém jsem nedávno psala článek!!! Díky

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:Co znamená výraz pikýrovat?

    OdpovědětVymazat
  5. Co znamená pikýrovat?
    Přesazovat sazenice z truhlíku do kelímků, aby zesílily,než půjdou po zmrzlých sázet do půdy.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]:Babi pikýrování= rozsazování malinkých sazeniček, které jsou syseté v jedné nádobě,po jedné někdy po dvou do samostatných kalíšků nebo květináčků

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Ujímám se vysvětlení, aby nebylo pozdě. Malé sazeničky se dvěma prvními pravými lístky se z výsevní nádoby vytáhnou a zasadí jednotlivě do kelímků nebo do krabice se zeminou na zakořenění. A taky se teď čeká na zmrzlé, kdy ještě rajčata nemůžou ven, protože by při zmrzlících zmrzla... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:Děkuji za vysvětlení. Nějak jsem se domnívala, že to tak nějak bude. Ale ten pojem je divný, ještě jsem to neslyšela.

    OdpovědětVymazat
  9. [6]:Taky se už těším až bude po zmrzlících. Chci si dát na parapet muškáty a další kytičky.

    OdpovědětVymazat
  10. U nás nejprve pršelo, ale tak od 3 hodin svítilo sluníčko. Kolem 18 hodiny se na východě, vlastně severovýchodě zatáhlo, ale nás se to zatím  netýkalo. Aprílové počasí, to je fakt.

    OdpovědětVymazat
  11. Nejlepším vysvětlením je sedmička. Kdyby jste měli u rajčat dva okvětní lístky, tak by se zřejmě jednalo o slabou rostlinku. Přesazovala jsem zakořeněné sazeničky o velikosti 9 až 14 cm! Ty snad mají šanci otužit se v pařeništi a řádně růst. Sazeničky v truhlíku byly také v pařeništi. Doma by jim nesvědčilo. V obchodech Sempry koupíte sazenice větší, ale ty naše menší je každým rokem dorostou a dávají zralá rajčata. Loni byl na rajčata mimořádný rok, tak se jim dobře dařilo, nechytaly plísně ani škůdce.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]:Rajčata předpěstovává i moje kamarádka Libuška, která bydlí na stejné chodbě. Já ne, protože je moc nesmím, leda oloupaná a odzrníčkovaná. Než to vše udělám, tak chuť přejde.

    OdpovědětVymazat
  13. Nám včera sprchlo 3x, ale nevadilo nám to, seděli jsme pod pergolou :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .