AKUPUNKTURA A QUICK

Dnešní dopoledne jsem se vypravila za obvodní lékařkou
s prosbou, aby píchla ouško. Akupunktura je jediný léčebný
akt, který snižuje bolest.Taky jsem byla na krevním testu
kvůli Warfarinu. Tam to nedopadlo a tak budu muset krev
poskytnout za dalších deset dnů.



Pak jsem ještě zašla do Květinářství pro kytičku na stůl,
abych měla radost. Bohužel jsem musela jít s holí,
protože mám hrozné veletoče s nebezpečím pádu.
Po návštěvě lékárny jsem se odpajdala domů.
Celkem jsem ušla 2000 m.

Komentáře

  1. Také mám za sebou kontrolu, dokonce na cévním a trombóza je prý rozpuštěná, ale pod kontrolou alespoň jednou za půl roku mám být. Začala  jsem mít problémy se zády jako kdysi, to mne štve víc, nevydržím sedět, ba ani dlouho chodit a ležet se mi nechce. No, to je život, asi to moc lepší už nebude. Tak a už o tom nebudu psát, nikomu tím radost neudělám, že?Každý má nějakou bolest i starost.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .