U ELVISKA

Poslední dubnový čtvrtek dne 27.4. jsem byla u Interní lékařky.
Do SPEA jsem se musela dopravit tramvají mimo střed města.

Maruška a Otavínka dne 27.4.2017
Po prohlídce jsem šla do německé drogerie pro ecogel na praní.
Pak jsem jela k vlakovému nádraží a odtud pěšky do kavárny
" u Elviska", kde jsme měly setkání s bývalou kolegyní, abychom
si připily na svátek našeho vzdáleného přítele, žijícího v zahraničí.
Ráno jsem šla na tramvaj a pak z Náměstí Hrdinů do SPEA, poté
do středu města a pak do rockové kavárny a zpět. Pak jsem ještě
šla koupit zdravý chléb. Celkem jsem ušla 3 300 m.

Komentáře

  1. To ses prošla.Vy jste holky šikovné.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc Vám to oběma sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Takové pěkné posezení určitě zpříjemní i jinak docela obyčejný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda čtu, že jsi v rámci možností stále fit. Sluší vám to oběma.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .