PÁTEČNÍ OLOMOUC

Dnes jsem byla pozvána na oběd. Ráno vypadala cesta
nadějně, jenže kolem 11 hodiny začalo silně sněžit.


U Mořického kostela dne 17.2.2017 ( Foto : p. Kopáč, net)

Tramvají jsem dojela na Náměstí Hrdinů a pak jsem se dokulhala do knihovny.
Přestože jsem měla boty opatřené bodci a též hůl s bodci proti sněhu, velmi
to podkluzovalo. Šla jsem opatrně. Na oběd jsem šla k Caesarovi,
kde byla na meníčku mořská ryba v bylinkovém másle s bramborem a byla
to ohromná lahůdka. Pak jsem se vydala přes náměstí ke Galerii Moritz,
kde je tramvajová zastávka. Odjela jsem až za kostel Církve husitské
a odtud jsem byla nakoupit ještě v obchodě Hruška a pak jsem šla pěšky domů.
Celkem jsem ušla 5000 m. Pajdání s holí i soustředění na stav zasněženého
chodníku mne velmi unavil. Ale zvládla jsem to bez pádu.


Komentáře

  1. Olomouc je tedy hoooodně daleko od nás, od LBC kraje, ale tady parádně svítilo sluníčko, bylo cca 12 stupňů nad nulou. Prostě jaro. To uvádím jen proto, jak je v té naší malinké republicče rozdílné počasí.

    OdpovědětVymazat
  2. Podařila se Ti zajímavá fotka - ta by mohla jít na výstavu. U nás bylo počasí podobné - kolem poledne začaly padat obrovské vločky. Odpoledne už z toho byla na silnicích břečka. Jen plochy trávníků zůstaly krásně bílé. Jaro si ještě dává na čas.

    OdpovědětVymazat
  3. No páni, v Olomouci byla chumelenice a u nás pršelo.
    Sněžení se mi líbí, ale chápu, že se na něj lépe dívá z okna vyhřátého bytečku.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jen tak dál a opatrně. U nás včera svítilo dopoledne sluníčko a odpoledne pršelo.

    OdpovědětVymazat
  5. Tady v Polabí není už po sněhu ani památky...

    OdpovědětVymazat
  6. [3]:Milá Svatko!
    Fotku jsem si vypůjčila z netu. Já dávala pozor abych nespadla a byla jsem soustředěna jen a jen na nohy a kočičí hlavy.Tuto kouzelnou fotku udělala pan Kopáč. (uvedeno pod fotkou).

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Omlouvám se p. Kopáčovi - fotka mne tak zaujala, že jsem si jména autora nevšimla :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .