ÚTERNÍ KROČKYÁDA

Od dnešního rána jsem byla v pohybu. Krátce po sedmé jsem už
byla u obvodní lékařky, kde s podivem nebyla čekárna plná lidí, což
mne potěšilo. Potřebovala jsem žádanku do nemocnice na centrum


bolesti. Jsem alergická na analgetika a tak možná něco vymyslí, co
pomůže. Už je těch bolestí od června mnoho. Paní doktorka mi napíchla
jehličku do ucha, která po dvou dnech na bolest zabírá. Pak jsem byla
objednána k holiči a na deset na masáž. Pochůzek velmi mnoho. Noha
sice hodně bolela, ale taxi budu řešit až bude náledí. Před polednem
jsem se dokulhala domů. A byla jsem celá upajdaná. Celkem jsem ušla
4 800 m.
Možná by byl článek na blogu dřív, ale já jsem vyčerpáním odpoledne
usnula. Ani nevím jak. Najednou jsem se ztratila. Je fakt, že když
ležím a mám nohu v poloze vyšší, tak to tolik nebolí.
V noci bolestí nespím a pak třeba usnu znenadání přes den, anebo
čtvrtý den či noc z vyčerpání.

Jiráskova ulice

středisko obvodní lékařky
Trocnovská ulice

Komentáře

  1. Je to utrpení od doktora k doktorovi, kdyby vše aspoň pomohlo, že?

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, já ti rozumím, ale teď tě opravdu hodně lituji a držím palečky, aby bylo brzy líp a jehlička už "zabrala".

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Kouzelná jehlička zabere na záda, ale na otevřenou nohu nevím, co bude fungovat. Páni doktoři neví a více méně se shodují v tom, že to zas tak nebolí, že musím něco vydržet. Jenže mne to vždycky bolelo a bolí. Asi mám nějaký nenormální práh bolesti.

    OdpovědětVymazat
  4. Lituji tě, ale doufám, že budeš brzy hlásit, že jehlička zabrala. A to ostatní? Jedno po druhém, něco se podařit musí!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .