SOBOTA MEZI SKAUTY

Dnešní dopoledne jsme se vydaly s Libuškou R. na výstavu
skautských sběratelů do prostor Právnické fakulty v Olomouci.
Ti nejmenší skautíci prodávali pohlednice, obálky s razítky,
skauti z Prahy zase nabízeli skautskou literaturu. Jako již tradičně
přijeli zástupci ze Slovenska i Polska.


Kromě skautského kalendáře 2017, o kterém jsem se už zmiňovala,
je možné si objednat i knihu Ivančena. Já si každoročně kupuji
pohledy a tak jsem tam našla i jeden pro Ježurku.


kresby z díla L. Ruska - Šamana

z výstavy skautských prací



nejmladší skauti prodávali pohledy

Pozdrav pro Ježurku!


Kniha, kterou si lze objednat

KLAPLO TO!

Komentáře

  1. To bude mít Ježurka radost, může si obrázek stáhnout do své sbírky.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Milá Růži, ale ten pohled byl jen jeden, jakoby na mne čekal. A tak ho Ježurce taky příležitostně pošlu, protože ta fotka se nějak nepovedla.

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, díky, děvčata, že jste na mne obě myslely. Obrázek už mám a už si ho stahuji pro sebe. Moc děkuji. Oběma.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .