MRAZIVÉ PONDĚLÍ

Poslední listopadové pondělí t.r. bylo dosti mrazivé. Foukal
ledový vítr a poletoval sníh. Byla jsem domluvena s vnučkou
Růženky, že se sejdeme na Pedagogické fakultě. Vezla jsem
pár věcí, na kterých jsme se před časem domluvily. Byla jsem
ráda, že nemusím využívat služeb České pošty. Cestou zpět
jsem se zastavila u Elviska, protože jsem byla celá vyfoukaná


a kávička zvaná Americano byla velmi chutná. Nohu jsem si
musela dát na lavici, protože bolela. Taky jsem se sešla
s Maruškou a trochu jsme spolu prohodily pár slov.
Kavárna byla už vánočně vyzdobena a taky měla v nabídce
několik punčů.Výluka tramvaje bude ještě trvat zítra
a pak už by měly zase jezdit.
Celkem jsem ušla 2 600 m. Moc mi to nejde, noha bolí.


Vánoční výzdoba u Elviska



Komentáře

  1. Haničko, však mi vnučka volala, že jste se sešly, líbila ses jí, prý taková dáma usměvavá. Tak jsem poznala, že to je fakt. Děkuji, je to zatím vše u ní, ale dovezou mi to.
    U Elviska to vypadá příjemné.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš známé a fandy po celé republice...

    OdpovědětVymazat
  3. S adventním časem přišly i mrazy a studený vítr. U Elviska, na horké kávičce, muselo být příjemně. Všechno jsi oběhala a zařídila i s bolavou nožkou!

    OdpovědětVymazat
  4. Pčíjemné prostředí...v pondělí fakt zima, ušel jsem také kr třem kilometrum,,,

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:Jsou věci, které si musím zajistit sama a tak nic jiného nezbývá.

    OdpovědětVymazat
  6. Je to ale těžké chození s bolestí.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:Ano, není to procházka, ale nutnost. Nikdo jiný není, aby to obešel za mne.Mám kliku, že mám hodnou sousedku Libušku, která přesto že je starší tak nakoupí i udělá, co já nezvládnu.

    OdpovědětVymazat
  8. Good cover letter for resume @ . - . @ . > ) < \ % - + ! . , . . ( . * $ @ - . . - http://essay-for-your-day.gq/73/ Adriano goldschmied history + $ ) & Daimon . * . @ < @ \ " ^ . . ( : ) # , . . @ : ) . !

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .