ÚTERNÍ VYCHÁZKA

Poslední říjnové úterý jsem si v poledne vyšla na procházku. Bylo
docela teplo něco kolem šestnácti stupňů. Prošla jsem si město
a pak jsem jela domů tramvají a tam se stala taková legrační věc.


Do narvané tramvaje nastoupila maminka s kočárkem, kde seděl
malý klučík, asi dvouletý. Vedle se postavil mladý muž a ten kluk
jej začal chytat za palec. Asi se domníval, že je to jeho tatínek. Muž
místo, aby se na dítko usmál, doslova zpanikařil, vysmekl se dítěti
a raději vystoupil, i když za normálních okolností jezdí až na nádraží.
Bylo to velice humorné. Maminka pak vysvětlovala dítku, že pán
u jeho kočárku nebyl jeho tatínek.
Celkem jsem ušla přes 2000 m.

Komentáře

  1. Milá Otavínko, tak to bys měla nožky nějak odměnit, že tě tak hezky nosily. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Však už byly po sprše namazány vepřovým sádlem. Sice před měsícem jsem si donesla příjemně vonící gel, ale je plný parabenů a tak krásná mistička změní uživatele.Je zajímavé, že když chodím, tak bolesti jsou menší.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: To určitě nejsi sama s těmi bolestmi takhle - občas to slýchávám...

    OdpovědětVymazat
  4. Haničko, třeba neměl v tom ohledu čisté svědomí a myslel, že se mu hlásí nějaký starý hřích.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]:http://www.mujryor.cz/clanky/tipy-a-zajimavosti/1329828804-konzervacni-latky--v-kosmetickych-pripravcich/

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Ahojky, díky za zajímavý článek. Nechala jsem si udělat test na alergologii, protože gel zčista jasna začal dělat neplechu a tam jsem se dozvěděla, že biomastičku na nohu nemohu používat. Takže jsem si už další nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  7. No jo, chlapi jsou v tomto ohledu netýkavky.
    Ale muselo to být úsměvné, malé děti jsou bezelstné a bezprostřední. :-D

    OdpovědětVymazat
  8. To je ale zajímavá reakce. Ještě štěstí, že nenadával na celou tramvaj.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .