ZÁŘIJOVÉ KROKY 26 a 27

Včera a dnes jsem byla v blízkém okolí. Nakoupit jídlo
a dnes taky v lékárně nakoupit něco proti bolesti a puchýřům
na těle. Mám sice z nemocnice mastičku, ale nějak nezabírá.


Peníze se jenom kutálejí, protože plno léků je k prodeji bez
receptu a lékaři je nepředepisují, jen řeknou " zkuste to!"
Prošla jsem staré Hodolany tam a sem. Bylo po poledni a
tak se dobře šlo. Na kontrolu quika půjdu až ve čtvrtek.



Za oba dva dny jsem ušla 3 900 m. Protože jsem šla čtvrtí
a ulicemi podél vilek, tak se bylo i na co dívat. Leckde kvetly
růže, jinde byly v zahradě i šípkové keře nebo fialově kvetly
chrysantény. Barvy, až oči přecházely. Docela mne to naladilo.



Komentáře

  1. Asi se něco děje, protože článek se neukazuje.Že by se tak dělo před svatým Václavem?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Klídek, článek je tu. A líbí se mi obrázky z cesty

    OdpovědětVymazat
  3. Šla jsi krásným prostředím, tak jen držím palečky, aby to, co sis nakoupila, aspoň pomohlo. My dnes byli taky venku, zatím to jde, když ještě tak krásně hřeje sluníčko.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .