TAK ZAČAL PODZIM

Právě začal podzim a je Evropský den bez aut.


Bývaly doby, kdy auta 22. září jezdila v omezeném
množství, ale už to nějak nefunguje. Pro doslova


zahlcení aut na silnici se nedá ani projít.
Byla jsem u lékaře a tak jak se zdá je vše
na dobré cestě. Urologický čaj pít mohu
a navíc mi chutná. Taky jsem odjela do města,
abych koupila chléb a ovoce a celkem jsem
ušla 3000 m, což je poměrně dost.
Po týdnu ležení jsem doslova unavená, jak
Brouk Pytlík, ale slova paní doktorky, že
na bolesti t.t. si musím zvyknout, když na bolest
nemohu léky a ani lelkoplasti. Už si zvykám od
června a souvisí to prý jen s páteří. Po lécích
jsem dostala atopický exém, který svědí,
ale to za deset dnů přejde. Musím mít dobrou náladu
a myslet jen na hezké věci.


Komentáře

  1. Hezké a vtipné věci? Nech si od Evičky posílat humorné obrázky a texty. Budeš se natřásat blahem a na obtíže ani nevzdechneš ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se moc omlouvám,ale já smutním,že nastal podzim :(.Začala dlouhá doba mého očekávání jara...
    Dva dny jsem to přehnala s chůzí.Asi nebudu moc spát.Snad bude víkend klidnější.
    Haničko,přeji krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Z podzimu mívám ráda říje, ale pak se už těším na březen.Sníh, mráz a ledovku nemusím.Taky máš nemocné nožky?

    OdpovědětVymazat
  4. Tak budeme doufat, že bude zase líp. Jinak držím palečky, Haničko.

    OdpovědětVymazat
  5. Podzim je Hani moc krásný svou barevností, ale také přichází deště a brzké stmívání.
    Den bez aut, zda bylo nějaké omezení u nás ve městě vidět, nemohu posoudit. Právě se kamarádím s kanafasem a předepsanými antibiotiky.

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, přeji Ti hodně, hodně zdraví a brzké uzdravení. :-)
    Nemáš to také se svými zdravotními problémy lehké.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .