MOBELOVA CENA 2016


Naplněná vinárna kavárny ČAS v ulici U Lužického semináře 15
v Praze hostila 15.9. přes třicet spisovatelů a básníků. K dobré


pohodě hrál Jan Brčák na klávesy a při kytaře zpíval Claudio
Allavena, italský hudebník.

Sváteční podvečer uvedl hlavní organizátor a otec
akce Alois Marhoul,

V odpoledním čase na dvorku pan Alois Marhoul,


který když si nasadí klobouk změní se na
Mobela.


Bližší informace:

Letos už Mobelova cena vstoupila do 8. ročníku. Setkala jsem
se s několika autory, jejichž básnickou tvorbu prezentuji
na blogu. Mobelova cena patří mezi nezávislé literární ceny,
které se konají pod záštitou Obce spisovatelů ČR. Přitom se
propojila či připojila i Cena Literární akademie BLINKR
o nejlepší román roku v kategorii OPEN, jehož pořadatelem je
prozaik Pavel Skramlík alias FELIX BOOM. Tento počin se konal již
podruhé.

FAKTA k 8. ročníku Mobelovy ceny za rok 2015

Lubomír Brožek



Mobelova cena:
Jarmila Hannah Čermáková za sbírku Toulky po rtech
Jakub Fišer za sbírku Já Amádeus



Mobelovo uznání:
Bohumil Ždichynec za sbírku Žízeň v srdci spící,
Jindřich Tošner za sbírku Láskolamy,
Petr Švácha za sbírku Po lásce nožem,
Mike Perry za sbírku Malostranské svítání




Mobelova pochvala:
Alena Melicharová :
Jindra Lírová:

Zdenka Líbalová,
Irina Silecká,

Hana Ševčíková:

Pochvalu získal jeden můj Písecký oblázek


Jaroslava Pechová:


Miloš J. Hudec,
Libuše Matysíková,
Václav Franc






















Komentáře

  1. Milá Hanko, blahopřeji k udělení Mobelovy pochvaly. Za Písecké oblázky si ocenění opravdu zasloužíš. Báseň Svatý na mostě mne také zaujala stejně jako pana Marhoula. Blahopřeji také dalším autorům ♥

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Milá Svatko!
    Škoda, žes nemohla být přítomna též. Doufám, že se ještě někdy sejdeme.Tato událost mne doslova nakopla, aby do Prahy jela. Ovšem překonat strach z eskalátorů byl podobný jako boj s pavouky nebo hady. Hrozný děs a úzkost. Ovšem hezké počasí, pěkné prostředí a péče někdejší knihovnice, s kterou jsme se sešly po absolutoriu SKŠ v Brně v olomoucké knihovně a jsme celých 50 let v kontaktu, překonal očekávání.

    OdpovědětVymazat
  3. Haničko, tu pochvalu si zasloužíš stopro a koukala jsem, že paní Jaroslava Pechová získala 1. cenu, za což jí samozřejmě gratuluji. Zaslouží si ji i pro tu její krásnou knížku o Olomouci.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Milá Ježurko,
    knihu roku získal Lubomír Brožek, paní Pechová získala pochvalu za sbírku, to jen já sestavila z knížek, které mám doma, ale včíl přišel mejlík od pana Marhoula, kde jsou správní autoři a jejich tvorba. To víš, já vše neslyšela a tak jsem to možná i trochu popletla.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .