KROKY PO OKOLÍ


V neděli a včera jsem se vypravila za nákupem všedních
potřeb a hlavně potravin. Nedá se říct, že by mne nic
nebolelo, ba právě naopak. Bolesti vystřelovaly do nohy


i zad a také do břicha. Ale nějak jsem trochu předpokládala,
že je rozchodím. No, nebylo to slavné, ale co dělat? Po oba
dny jsem navštívila obchodní řetězec HRUŠKA a šla jsem
jinudy než obvykle, protože bylo sluníčko. Cestou zpět
jsem se zastavila v Lékárně u Růže, kde jsem si nechala
objednat nový lék na své zdravotní problémy, o kterém
psali v novinách. Celkem jsem vypochodovala 4 000 m.



Dalo by se taky říci od kapličky ke kapličce.

Komentáře

  1. A rozchodilo to tvé obtíže? Doufám, že ano. Aspoň jsi si donesla něco na zub i třeba na krásu? ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:No, bylo mi trochu líp,ale donesla jsem si dva kusy ovoce (banán, jablko), nedělní tisk a úterní Aha pro ženy a chleba.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Takže ta cesta nebyla zbytečná :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jíst se musí, nějakou tu zábavu také potřebuješ a to tě donutí, viď? Snad ti tedy nový lék pomůže bolesti zdolávat.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, jsi dobrá, že se bolestem nedáš a vypravíš se ven.
    Jak píše Ruža, jíst se musí a venku třeba i přes ty bolesti, přijdeš na jiné myšlenky.

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, vím, že jsi statečná a moc tě chválím, že to tak dobře zvládáš.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .