KOČÁROVÉ OPOJENÍ

(Ano, jde o pokračování včerejší tzv. " Dámské jízdy.")



Pension Mánes
Další objekty Mánesu

Na dvorečku zahrádka a bazén

Odcházíme...

Po vynikajícím obědě v pensionu Mánes v Čechách pod
Kosířem, jsme se obě stejného příjmení, vydaly za kočáry.

Muzeum kočárů

Podél objektu směrem k depozitáři


Depozitář založen 2010 - dokončen 2012

Zlatý kočár

smuteční

Nesmírně nás to lákalo, možná proto, že se člověk tím,
jak vidí tu historickou krásu ocitne v čase minulém. Vzpomene
na dětství, kdy jezdil od vlaku k babičce v bryčce nebo taky
viděl nádherné kočáry tažené koňmi při cestě poslední.
Měly jsme štěstí vidět i proběhnuvšího ředitele Muzea
kočárů, restaurátora a tvůrce expozice pana Václava Obra,
který si splnil svůj životní sen.


Kočáry na cestu poslední


bryčka podobná té ve Lhotě p.H.

Komentovaná prohlídka
paní Ivou Procházkovou byla taky úžasná. To není text, který
se naučíme, tam jsou ohromné znalosti i láska k oboru. Něco,
nad čím můžete jen žasnout.


Paní Iva Procházková a můj doprovod

Pokud má pan ředitel vedle sebe
takové zanícené spolupracovníky, tak možná je i šťastný.
Vždyť starat se o to, aby historie nezanikla a to krásné se
stále udržovalo v kvalitě, musí být nádherný pocit. Na netu
jsou jeho podobenky vytvořené vynikajícím fotografem Robertem
Vano a vůbec by nikdo nehádal, že v letošním roce by měl
bilancovat, co se zadařilo i co bude ještě třeba dotáhnout.

Odcházely jsme obě dvě plné radosti, že se nám výlet vydařil.

Otavínka

Celkem jsme byly na cestě od osmi do 16 hodin.
Já ušla při této příležitosti 4,5 km pěšky
a byla jsem dovezena autíčkem až domů.
Nějak mne to zmohlo, ale bylo to báječné.

Komentáře

  1. Moc vydařená dámská jízda - krásně jste si to užily :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Byl to jistě vydařený výlet. :-)
    Moc se mi líbí kočáry a nadšenci, kteří se jim věnují.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že máš pořád takové zážitky, je to vzpruha i když únavné, viď?

    OdpovědětVymazat
  4. Je fajn, že můžeš svůj volný čas věnovat poznání. A zlaté kočáry - príma tip ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:Milá Růži, já jsem se do Čech pod Kosířem už těšila dlouho, ale samotné se mi nechtělo tam jet,Můj muž nebyl cestovatelský nadšenec a tak já okolí téměř neznám.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .