BLOGUJU, PROTOŽE . . .

K blogování jsem se dostala zcela náhodně. Mohou za to
moje vnoučata a jsem jim za to velice vděčná. Letos už
jsem oslavila osmé narozeniny blogu. Když jsem bolavá
nebo smutná, otevřu blog " Píseček" a píšu. Kvůli tomu


jsem si na stará kolena koupila i fotoaparát, který leckdy
i dokumentuje moje kroky. Na konci léta roku 2012 jsem
totiž začala chodit pěšky a aby to nebylo nudné, tak
jsem si fotila cestu, zajímavé domy nebo i akce. Pak jsem
to dávala na blog.Rubrika má název Krokovníček. Skoro rok
už tak nečiním, ale určitě se k tomu vrátím. Nucená přestávka
byla způsobena nemocí s názvem trombóza a tak po propuštění
z nemocnice jsem si musela hrát na chytrou horákyni. Nesměla
jsem ani chodit a ani ležet. Nyní už pomaloučku polehoučku
zvyšuji své krokové variace.



Blogování je ohromná věc. Nejenže získáte plno přátel i dobrých
rádců, ale naučíte se i jak na to či ono, získáte návody jak
vkládat obrázky, taky jak uvařit něco k snědku, jindy se i zasmějete
nebo si zahrajete pěknou hru, zkrátka není čas na to nudit se.

Komentáře

  1. V blogování, či čtení blogů najdou zábavu lidé, kteří jsou upoutáni k domovu, nemohou už tolik vyjíždět bez pomoci blízkých a tak jim způsob zábavy dopřává spojení lidí i ze vzdálenějších míst. Vznikají nová virtuální přátelství a to je určitě moc dobré. Jsem ráda Haničko, že aspoň touto cestou jsem tě poznala. A nejen tebe.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Ano i já to tak cítím. Jo, kamarádko, zítra půjde zásilka k Tobě domů.Ještě jsem Ti tam přidala něco, co se Ti určitě bude líbit.(Aspoň doufám).

    OdpovědětVymazat
  3. Moje velká gratulace.
    Já jsem dostala notebook k narozeninám.Vzpomínám,že jsem ho neuměla ani otevřít,když jsem se chtěla pochlubit.
    Hani,přeji Tobě i dalším návštěvnicím krásný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Otavinko, Tvůj blog je senzační. Vždycky zde najdu něco pro pobavení i něco k zamyšlení, krásnou poezii i vzpomínky na dobré lidi. Přeji Ti, abys mohla brzy obnovit svůj krokovníček. Ale i teď jsi nás, své věrné návštěvníky, vždy zavedla na zajímavá místa. Díky ♥

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Ty jsi, Hani, dobrá dušička, jak já ti to oplatím. Mám už něco vymyšlené a knihy uhradím, jak jsme se domluvily.

    OdpovědětVymazat
  6. Napsala jsi to moc pěkně, Hani, a máš pravdu.
    Já jsem z blogování vypadla, protože se pro mě stalo posedlostí a strašným žroutem času.
    Vysedávala jsem u počítače tolik, že to začala nelibě nést krční a bederní páteř.
    Zlatou střední cestu se mi nepodařilo najít, takže jsem to raději ukončila ... prozatím. ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Hani,gratulace k výročí. Ráda na tvůj blog chodím. Také k ostatním blogerkám. Jen na ten svůj mám méně a méně času.

    OdpovědětVymazat
  8. Tiež som moc rada, že cestou blogu som spoznala mnohých milých a príjemných ľudí, medzi ktorých samozrejme patríš aj Ty Hanička! Tak nech sa Ti darí ako v blogovaní, tak i v zdraví!

    OdpovědětVymazat
  9. zajímavé čtení, také jsem se k tomuto tématu vyjádřila

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .