POLÍVKOVA ULICE

Dnes jsem měla domluvenu návštěvu u někdejší
knihovnice. Úplně v mých začátcích jsme se sešly
v olomoucké knihovně a to v půjčovně pro dospělé.


Když odešla pracovat do knihoven na univerzitu, tak
jsme se taky potkávaly a spolupracovaly jsme spolu.
Nyní jsme už obě v seniorském věku a tak, protože
Liduška bydlí v místě, které mám ráda, občas jí jdu navštívit.


U stříbrného smrku

Polívkova ulice

Loni jsem to nestihla a tak jsem ani nevěděla, že stříbrný
smrk, podle kterého jsem našla vždy její vilu, tam už
není. Byl věnován pro adventní i vánoční dny místní
radnici. Polívkova ulice je velice sympatická lokalita.
Nachází se tam také několik ordinací mj. i zubař,
za kterým jezdí i moje kamarádka Alenka z Jeseníku.
Byla jsem domluvena na 14. hodinu, ale tramvaj
odjíždějící ve 13:22 mi ujela před nosem a tak jsem
byla nucena čekat na další tzv. nízkopodlažní a to
čtvrt hodiny. Jenže očekávané vozidlo mělo deset
minut zdržení. Nadávajících cestujících bylo skoro deset.
Tak jsem zavolala Lidušce, že jsem už na cestě, ale do
čtrnácti hodin se k ní nedostanu. Cosi špitla o tom, že je
celá bolavá.

A opravdu byla až tak, že si objednala
na zítřek odvoz do nemocnice. Její pes byl asi na
zahradě, ale naštěstí byl líný a tak můj párek asi
shltnul bez " řečí". Obě jsme si trochu popovídaly
o bolestech i doktorech. Pak jsem jí ukázala cestu
k blogu " Píseček" a najednou bylo sedmnáct hodin
a musela jsem se vypravit domů. Sluníčko ještě sálalo.
Opět mi ujela tramvaj na druhý konec města a tak
jsem šla pěšky až k soudu. Celkem jsem ušla pěšky
tři km a docela mne to zmohlo. Asi bych to měla
zapsat do Krokovníčku.

Otavínka



Komentáře

  1. Měla  jsi docela smůlu. Snad ti to vynahradila návštěva u Lidušky. Mášpěkný klobouček, jsi parádnice. Tak buďte v pořádku, držím palce paní Lidušce, ať není moc nemocná.

    OdpovědětVymazat
  2. Paní Haničko, určitě jste si návštěvu u Lidušky krásně užily. A moc Vám to v kloboučku sluší.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:V Písku mi říkají, že jsem jak Anička "Posedlá".Poprvé jsem se v něm producírovala v roce 2014.Vždyť včera to parádně pražilo.

    OdpovědětVymazat
  4. Klobouky i kloboučky k tobě patří a v šajnícím slunku jsou zdraví prospěšné...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .