CESTA NA JIH

Druhý červen je vyčleněn na velkou cestu na jih Čech.
Den následující se koná v kavárně Olympia sraz
abiturientů střední školy, kteří maturovali v roce 1963.
Původně jsem předpokládala, že pojedu přes Prahu.
Do Prahy Leo expresem na hlavní nádraží a pak pokračovat
dalším spojem ze Smíchova. Jenže kroupy a velká
bouřka naprosto zničily moje vize. Zkusím tedy
druhou alternativu autobusem přes Brno, což bude
trvat čistého času sedm hodin. Nevím, jak se na to budou
dívat moje zádíčka a nohy.
Ale o tom až na místě samém.



V bytečku v době mojí nepřítomnosti bude přebývat přítel.
Bude zalévat kytičky, vybírat poštu a hlavně se učit
na státnice.

Komentáře

  1. Aha, tak ti přeju šťastnou cestu a dobré zážitky...

    OdpovědětVymazat
  2. Pripájam sa ku Kitty a prajem Ti šťastnú cestu tam a samozrejme i nazad!

    OdpovědětVymazat
  3. Já už nerada cestuji,moje tělo to odmítá.Ale když už jsem "přesunuta"-na jih Moravy,tak jsem štěstím bezsebe :)
    Přeji nádherné dny v nádherné městě :) :) :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, přeji Ti šťastnou cestu a hezký pobyt. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, držím ti palce. Cestovat v těchto dnech není nejlepší. V sobotu jsme byli s přítelem na výletě a cesta tam v pohodě, ale zpátky nás na trati zastihla průtrž mračen, bylo poškozeno zabezpečovací zařízení a pendolino mělo nakonec zpoždění 100 minut. Tak ti přeji, aby tě tyto nepříjemnosti minuly a tvoje cesta proběhla bez problémů. Přeji, ať se také vydaří váš sraz.

    OdpovědětVymazat
  6. Haničko, už se těším na tvé reportáže z tvého milovaného městečka. Šťastnou cestu!

    OdpovědětVymazat
  7. Zádíčka dostala velice zabrat. Nemohu skoro chodit. V autobusu jsem seděla poloskrčeně, protože jsem se tam nemohla vejít. Prodali mi místenku na špatné sedadlo.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .