VYCHÁZKA V LETNÍM ČASE

Na Hod Boží roku 2016 se změnil čas v noci na tzv. LETNÍ,
což znamená, že se posunul o hodinu více. Odpoledne
před 17 hodinou zazvonil mobil a Liběnka mne doslova
vylákala na procházku. Venku se pohybovaly silně větve,
ale také svítilo sluníčko. A tak jsme šly k řece Bystřičce.



podél řeky Bystřičky
Liběnka
Otavínka
most s názvem Adamovka

jez u lávky druhé

Byla jsem poprvé v místech podél řeky směrem do Bystrovan.
Zprvu jsme šly neupravenou cestou, pak přes řeku za
mostem Adamovka k dřevěnému posezení. Tam jsme si
chvíli sedly, abychom si odpočinuly, tedy spíše já, protože
jsem byla tzv. ucaprtaná.

nové dřevěné posezení

Pak jsme se vracely po druhém břehu po
asfaltové cestě. Domů jsme se vrátily kolem 18 hodiny.
Zatímco já si nesla pár oblázků, Liběnka si natrhala kopřivy
a medvědí česnek. Až doma jsem podle mapy zjistila, že
jsme ušly 4 000 metrů.

Komentáře

  1. Máš tedy nadejcháno do deštivých dnů...

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní jarní procházka! My jsme se taky dneska prošli. Na medvědím česneku jsme byli naposled loni, kopřivy jsme taky kdysi sbírali. Dnes už spíše ty fotky z přírody. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná čtyřkilometrová procházka.

    OdpovědětVymazat
  4. Pokud jsou to opravdu 4 km, prošly jste se tedy dost. To dřevěné posezení znám, také to máme kolem řeky, kde vybudovali cyklostezku. Je to takové odpočívadlo.

    OdpovědětVymazat
  5. Panečku, to bylo dost, snad ti to neublížilo tak najednou.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Ježurko, šlapalo se podél řeky nádherně. Musela jsem to zvládnout, taxík by tam asi neterfil. Po návratu domů jsem lehla a ani se nehla.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .