VELKÝ PÁTEK 1997

TO DÍTĚ

To dítě s mašlí ve vlasech
je můj obrázek dávný
kde oči do široka ptají se
však na rtech úsměv žádný

Tak po letech zastavil se čas
na okamžik jímavý a malý
a dnes už nikdo neprozradí
co pohled těch očí tají


Co běželo mi tehdy hlavou nepovím
čas mi to vzal
jen zůstal v srdci pocit drahý
když mě táta na ramena bral

Ty staré fotky prohlížím
jsou omšelé a sešlé víc a víc
však cítím z nich vůni maminky
když chodila mi vstříc…

(Ze sbírky Ludmily Náhlíkové: Volně vzlétám. Uničov 2015, s. 19)



Vzpomínka na maminku, která odešla
na mráček na Velký pátek roku 1997.

Komentáře

  1. Hani, tahle báseń jde velmi hluboko.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká, a jde opravdu do hloubky lidských citů.

    OdpovědětVymazat
  3. Skoro jsi mne tímto rozplakala. Maminka mi odešla moc mladá- bylo jí 28 let a když si představím, jak jí muselo být, když tady nechávala dvě děti je mi jí stále líto. Ta báseň je hodně silná a ty jsi na fotografii s maminkou tak miloučká a na ni podobná.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak přece jsi to ty s maminkou! Básničku jsi vybrala pěknou, srdečnou, která hodně vypovídá. Každý máme den, kdy nás maminka opustila - ty ten dnešní. Je mi to líto

    OdpovědětVymazat
  5. Je to pěkná vzpomínka na maminku. Mám to podobné, letos na Velikonoce také bude výročí úmrtí mé maminky. Jsou to chvíle, na které se nezapomíná.

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, krásnou báseň jsi pro maminku vybrala. V srdíčku ji máš navždy.

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, přeji ti hezké vzpomínání na maminku.

    OdpovědětVymazat
  8. Fotka tebe s maminkou, je moc milé a ty verše ji krásně doplňují.
    Hezky jsi na svou maminku zavzpomínala.

    OdpovědětVymazat
  9. Paní Haničko, moc krásná vzpomínka na maminku. Krásná fotka.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .