SNOVÝ DÁREK

Před týdnem jsem měla zajímavý sen. Přišel za mnou
drahoušek s tím, že bych si měla nechat ušít sametovou
kabelku, abych měla s čím chodit do společnosti. A taky
přinesl nákres. A dnes 13. února, kdy máme výročí
seznámení je snový dárek hotov. Nechala jsem si ho
ušít a opravdu se do měšce vejde vše. Mobil, foťák,


peněženka, šplíchátko, kosmetické drobnosti i kartičky.
Zkrátka vše, co nutně potřebuji mít u sebe. Taštičku
ala MĚŠEC mne ušila paní Viki a ještě mi ji i dovezla.
Navíc budu mít i doplněk na sandály, což jsou jediné
boty, které obuji na moje choré nožky. Připevňují se
přes suchý zip. Budu muset někam brzy do společnosti,
abych mohla snový dárek okřtít. Podobný obrázek
najdete i v Galerii - Sovy.


U fotografie manžela jsem rozsvítila svíčičku
a přidala orchidejku a tím jsem uctila
dnešní den, který jsme každoročně slavili,
protože to byla naše TŘINÁCTKA.

Komentáře

  1. Hani, taštička do společnosti je krásná. :-)
    Tvůj manžel věděl, co se ti líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Samet mám moc ráda. Akorát v současné době na př. Hladké černé sametové šaty s krajkovými rukávy moc nevyužiji. Sametovou kabelku také mám, se zlaceným zavíráním, ale tolik věcí se do ní nevejde.  Máš tedy jakoby dárek od manžela a určitě si vždy na něj vzpomeneš. No, asi i bez kabelky, viď?

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Milá Ruži, já po takové kabelce toužím už dávno, ale nikde jsem ji nesehnala. Doby, kdy stačilo psaníčko, jsou pryč. Vize byla velice věrná a sen taky. A tak jsem našla ochotnou paní, která mi ji podle přání ušila a včera dovezla. Mám z ní velkou radost. Maturitní šaty jsem měla z vyšívaného sametu, ale to už je pryč.

    OdpovědětVymazat
  4. Sny se někdy splní. Pokud jsou kladné či dokonce příjemné, je to výborné. Užij si toho Tvého splněného snu!

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná a praktická kabelka - měšec. Vše v jednom a přitom to vypadá šik ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak o den později a mohli jste slavit celosvětově.

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, to jsi měla moc hezký sen. Nakonec jsi jej i splnila.

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, ty bys mohla opravdu ty tvoje sny vydávat knižně! Takové krásné sny, které si i pamatuješ tak do detailu, to já nikdy neměla!

    OdpovědětVymazat
  9. Kabelka ala měšec je krásná, sovička se na ní krásně vyjímá.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je moc krásné! Taštička i to, že stále máte v srdci "svého" člověka.

    OdpovědětVymazat
  11. Paní Haničko, vy máte tak krásné sny. A kabelka je moc hezká!!!

    OdpovědětVymazat
  12. My jsme s chotí máme 13. února výročí svatby, také je to pro nás "památný den" :)
    Šťastné třináctky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .