MŮJ BLOG MÁ 8 LET




Dne 5. února slaví blog " PÍSEČEK" 8. NAROZENINY.



Navzdory tomu, že byl loňský rok charakterizován
častými výkyvy a měl několikaměsíční výpadky
práce s počítačem - navštívilo moje stránky
40 600 lidí.


Možná to bylo také tím, že můj blog vešel
ve známost mezi spolužáky
a taky jsme téměř všichni
slavili životní jubileum.


Článků jsem měla v porovnání s dřívějšími roky
asi čtvrtinu čili na 400 článků.


DĚKUJI VŠEM NÁVŠTĚVNÍKŮM I TĚM
NEKOMENTUJÍCÍM, ŽE NA MOJE STRÁNKY
CHODÍ A OZVOU SE TŘEBA EMAILEM.


V blízkém blogovém okolí
jsem našla povedenou osmičku
a moc pěkný článek
od KITTY



Svého času jsem dostala od Vierky
hodnocení, které sem přikládám
a moc a moc jí děkuji.

Komentáře

  1. Gratuluji a těším se, jen nemám čas odepisovat,moc se mě líbí poezie...pa pa

    OdpovědětVymazat
  2. Také zde stojím v řadě gratulantů. Přeji tvému blogování ještě hodně nápadů a čtenářů...

    OdpovědětVymazat
  3. Budu slavit podobné výročí, člověk by tomu ani nevěřil, že už je to tolik let, ten čas letí, jak splašený.
    Blahopřeji tobě i tvému blogu ke krásné osmičce!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je fajn výročí, to by chtělo připít šampíčkem nebo zajít do kavárny. Blahopřeji k výročí a přeji hodně radosti z blogu a hodně návštěvníků.

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji ke Tvé vytrvalosti a nápaditosti. Přeji Tobě i blogu ještě hodně dalších let :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, gratuluji k 8. narozeninám blogu a i Tobě, že Tě blogování stále baví. :-)
    Ať Ti tato radost ještě dlouho vydrží a máš hodně spokojených návštěvníků.
    Patřím k těm stálým, ale zřídka komentujícím.
    Přeji Ti hodně zdraví a elánu! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Haničko, ty nejlépe víš, že i já patřím k tvým věrným návštěvníkům. Už tak dlouho, co jsem sem byla převedena z  blogu Novinek. V srpnu to bude také 8 let, co bloguji a tak moc dobře vím, jak jsme už na tom závislé. Chodíme mezi lidi právě prostřednictvím blogu, sledujeme své osudy v náznacích i sděleních. Doufám, že to ještě dlouho budeš dělat a provázet nás nejen svým osudem- životem, ale také nádherným Kalendáriem z uměleckého světa.Díky, obdivuji Tě, opravdu.

    OdpovědětVymazat
  8. Velká gratulace k výročí.....

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Haničko! Jak tak sleduji ty komentáře tak vidím, že je nás letos víc, co slaví krásnou "osmičku", ale ty jsi první. Je to krásné, ráda se k tobě taky vracím a věřím, že budeme v tom už dávno započatém díle pokračovat. Hodně zdraví, štěstí a nápadů!

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné číslo. Moc gratuluji a přeji další krásné příspěvky a věrné návštěvníky. Díky za tvůj krásný blog a hlavně za tebe. Jsi úžasná žena.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc gratuluji k narozeninám blogu. :-) I když nekomentuji pokaždé, vždy alespoň na článek nakouknu. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Haničko, připojím se ke gratulantům. Přeji ti pohodové tvoření a mnoho věrných návštěvníků i nadále.

    OdpovědětVymazat
  13. Moje milé kolegyňka - blogerky, děkuji za slova uznání a gratulace. Jsem ráda, že jsem objevila další skvělou básnířku a můžeme se tak společně těšit z krásy kolem nás. Nic si nenechávám pro sebe a ráda se podělím.Jen je třeba být FIT, aby mohl člověk konat, to co má rád.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak Hanička, prajem Tebe a Tvojmu blogu len to najlepšie, nech sa Ti darí ako v živote, tak aj pri tvorbe tejto zaujímavej stránky! ☺

    OdpovědětVymazat
  15. [5]:Tohle je od Vierky moc pěkné ocenění a také myslím, dobrý nápad a inspirace pro další blogerky, poslat vlastní ocenění někomu, na jehož blog ráda chodím.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]:Milá Hanko,
    no udělat tak pěkné ocenění neumí každý. A Vierka opravdu umí, stačí se podívat kolem i k ní na blog. Takových blogerek je několik, ale já bych potřebovala o 40 méně, aby mi to lezlo do hlavy.

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Haničko, do dalších let spousta krásných básní a inspirací, k tomu plnou náruč zdravíčka, přeje Helena.♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  18. [17]:Já vím, sama blog nemám, tak se mi to radí. Ale nápad je to dobrý si myslím. Já mám představu, jednoduchá věc - třeba v Malování by šlo něco udělat, dát pěkný rámeček a napsat text. Však stahuješ nebo děláš hezké fotky, mnohé z nich by se daly použít. Za zkoušku by to stálo.

    OdpovědětVymazat
  19. [19]:Taky jsem to zkoušela, ne že ne, ale nešlo to.Dokonce i Vierka mne to učila asi 4 měsíce, ale pak uznala, že to prostě nedám.Na některé věci můj mozek nestačí. Každý umíme něco jiného.

    OdpovědětVymazat
  20. Úžasné a nepochopitelné je napsat komentář na svůj blog a objeví se tato hláška
    "Tento komentář byl vyhodnocen jako spam a zobrazí se, jen pokud to autor blogu povolí."

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: Nevím tedy zda mám sama sobě komentář dovolit a povolit.

    OdpovědětVymazat
  22. Gratuluji Hani! Díky tvému blogu jsem Tě poznala.Ono už je to osm let! Nechodím na blogy už tak často, jako když tu byla ta "stará parta", ale když zavítám, ráda si tu čtu, protože mám ráda Tvůj kultivovaný projev umíš moc krásně vyprávět. Tak ať se Ti stále daří!

    OdpovědětVymazat
  23. [23]:Margitka mi gratulovala mobilem, protože má pokažený počítač na nový zatím nemá. Moc se jí stýská a všechny své dlouhodobé návštěvníky pozdravuje.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .