HUDEBNÍ ODPOLEDNE


Báječný odpolední čas jsem si dneska užívala s vnoučkem.
Udělal mi ohromnou radost, protože mne přišel navštívit,
aby ukázal své studijní výsledky a vyzvedl si narozeninový
dáreček z ledna. Probrali jsme spolu kulturní akce
v Olomouci a také ohromný nedostatek metropole Hané,
která nemá k dispozici kulturní přehled divadel, galerií, kin,
knihoven i kaváren spolu s dalšími institucemi, aby si jeden
mohl vybrat, co s načatým večerem. Denní tisk tyto info
bohužel nepodává a když jsem se ptala, kde seženu
tento přehled, tak jsem dostala k doporučení FB. Ale to
není tak zcela pravda. Je to ostuda pro město, které až do
nedávna mělo plno kulturních aktivit, ale teď je starší
člověk nemá šanci objevit. Asi je nejlepší nikam nechodit.
Vnoučka jsem nechtěla fotit, aby neutekl, protože před
foťákem vždycky prchá. Ale velice mu to sluší. Nevím, zda
je to osmnáctkou nebo něčím jiným.


Komentáře

  1. Asi spoléhají na to, že každý najde informace na internetu. U nás je přehled kulturních akcí v místním zpravodaji a také v okresním týdeníku. Ale Olomouc je krajské město se spoustou kulturních zařízení...

    OdpovědětVymazat
  2. Haničko, krásně jste si to spolu užili. Udivuje mě, že programy kulturních akcí nejsou na netu, na fb každý nechodí.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsme našemu vnukovi předávali lednové narozeninové dárky až teď o víkendu, tak to měl za vysvědčení a narozeniny dohromady. Je o rok mladší od vnuka tvého. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Když tak brouzdáš po městě, zajdi si na městské "infocentrum" a určitě tam najdeš, kde různé organizace nabízení své počiny. S tím mám všude dobrou zkušenost. A potom dej vědět... ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Kitty radí dobře. Já, když jsem v Olomouci, využívám infocentra v budově radnice (orloj), tak to dělám i jinde při svých cestách a vždy dostávám nejen informace, ale i letáčky.

    OdpovědětVymazat
  6. Haničko, měli jste s vnukem pěkný den. Akce v našem místě bydliště najdeme na internetu města i v tištěné formě v nejednom tištěném zpravodaji zdarma.

    OdpovědětVymazat
  7. Milá paní Haničko - tak to jste strávila moc hezké odpoledne. To je moc dobře, že za Vám vnuk přišel :-) Mám radost s Vámi.

    OdpovědětVymazat
  8. [4]:Bylo by ideální, kdyby infocentrum mělo přehled, aspoň oni, co se kde pořádá. A v tom je právě ten zádrhel, že to oni neví a nějak ani nemají zájem si to zjišťovat.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: V celé Olomouci že by nebyli schopní informátoři? Tak nezbude než hledat jinde. U nás "na konci světa" chodí informační měsíčník Jarmark a tam je toho! Na našich webovkách i okolních obcí jsou aktuality. Ale máš vnuka a ten tě vyvede třeba na jednu příjemnou akci, to se počítá ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. [5]:Milá Hanko, tady vycházel od roku 1959 do prosince 2015  kulturní měsíčník Kdy-kde-co, ale z důvodů šetření už nevychází. Město na to nepřispívalo. Ano infocentrum pod radnicí něco má, ale jen opravdu něco, ovšem ne všechno, tak jak to bylo přehledně uváděno. A to chybí!
    Nevěřili byste jak moc. A přitom by stačilo, kdyby v INFO pod radnicí měli nějaký sumární přehled třeba i v počítači, který by třeba návštěvníkovi  tzv. vytiskli z počítače, aby byl v obraze. Ne každý má počítač. Jenže ten zájem chybí.

    OdpovědětVymazat
  11. Babi a co tady??? http://akce.olomouc.cz/index.php?den=6&mesic=2&rok=2016

    OdpovědětVymazat
  12. [11]:Je to jen okrajová informace, moc toho, co se děje v Olomouci tam nenajdeš.
    A kdo nemá počítač, tak má smůlu. V info kanceláři jsem se dozvěděla, že senioři mají být doma a ne furt někde courat. Asi mají pravdu v Olomouci to nikoho nezajímá.
    Taky lze obcházet jednotlivé instituce měsíc dopředu, ale ne všude něco mají.Je to jen nezvyk. O nic nejde, není to životně důležité. Byli jsme jen zhýčkaní.

    OdpovědětVymazat
  13. Hlavně že vám dělá radost :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .