VZÁCNÁ ADVENTNÍ NÁVŠTĚVA

V pondělí dne 14. prosince 2015 mne přijel navštívit otec Jakub Berka,
někdejší farář baziliky na Svatém Kopečku.
Byl přivezen manželi Svítkovými z Chudobína, kteří působí ve sboru
Kantika Litovel. Byla jsem ráda, že mohu otce Jakuba vyzpovídat a
doplnit si tak některá fakta do databáze Osobnosti Moravy. Dovezl
publikace o Adventním rozjímání " Čekám na to stále" a O Panně Marii.
Byl ve spěchu a tak zůstal jen na čajík a cukrovíčko do jednoho zuba
a pak odjížděl na Svatý Kopeček. Mezitím jej přišli pozdravit i další
známí a přátelé. Moje trómbózní noha nebyla schopna cesty tak
daleko, ale měla jsem radost, že přijel.


Komentáře

  1. Tak jsem přišla na to, jak dáváš dohromady fakta o osobnostech , setkání osobní je nejlepší.Jsi dobrá, Hani.

    OdpovědětVymazat
  2. Je fajn, že se zastaví. Chápu tvoji radost. Osobní poznání přece jen víc přispěje ke strohému bibliografickému heslu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Setkat se s přáteli a lidmi blízkými srdci patří mezi nádherné okamžiky.

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, koukám, že ty vlastně nikdy nebudeš sama. Máš tolik úžasných lidiček kolem!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .