DUŠIČKOVÉ KROKY

Moje vize, kam všude půjdu 2. listopadu vzaly za své. Horce
těžce jsem dolezla k doktorovi na Quick a pak zase zpět. Nohy
hodně bolí, nejspíše tam bude nějaký zápal. Vůbec se ten zánět
u mne nějak zabydlel a zřejmě má už i svůj krokovníček, protože
když už to vypadá na dobrý směr, tak se někam uhne a je vše jinak.
Mám stále zimnici a jsem nesmírně unavená. Snažím se, abych
nedávala příliš najevo svému tělíčku, že o tom vím. Ale někdy
je to těžký. A tak místo do kolumbária jsem navigovala své
šlápoty na Příčnou, kde jsem si udělala oltáříček z fotek mých
nejmilejších a zapálila svíčičku doma. Snad nevyhořím.
Celkem jsem ušla 3 300 kroků.

Komentáře

  1. Hani, v takovém případě je tvé zdraví přednější, udělala jsi dobře, že jsi už nikam nešla. Do kolumbária můžeš zajít i později, vlastně asi kdykoli, až to zdraví dovolí. Já jsem dnes byla na hřbitově, kde jsou moji nejbližší, byl krásný den na to, že je listopad. Zažehla jsem svíčky, pochodila po hřbitově a promluvila s lidmi. Přeji ti, aby tě tvé neduhy už brzy přešly.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Milá Hani,
    mám doslova pech. Téměř rok ve mne koluje nějaký zánět a nikdo neví, co s tím.Občas dostanu antibiotika a za čas se objeví problém kousek vedle.

    OdpovědětVymazat
  3. To je mi líto. Takový to byl krásný den, kroky za vzpomínáním by byly zdraví prospěšné. Ale není všem pěkným dnům konec. Přeji ti co nejlepší zdraví a kondici, abys ke svým blízkým mohla zajít

    OdpovědětVymazat
  4. Paní Haničko, přeji Vám ať se brzy uzdravíte - ten zánět Vám dává zabrat :-(
    Snad doktoři najdou nějakou léčbu.

    OdpovědětVymazat
  5. Také jsem vzpomínal, i hroby navštívil. V tomhle věku už všichni máme nějaké neduhy. Tebe hodně trápí, snad je doktoři zaženou.

    OdpovědětVymazat
  6. Haničko, koukám, že pořád není nic moc. Už bys zase měla brzy navštívit nějakého odborného lékaře, je to bohužel pořád dokolečka dokola.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .