DEVÁTÝ DEN POEZIE

V rámci Festivalu Den poezie, který se letos koná již
po sedmnácté a to ve dnech 8.-23.11. vstupuji do
této akce soukromě, protože nejsem ani škola,
knihovna a jiná instituce, která je evidována
v o.s. Společnost poezie. Jak sami víte, můj blog
má několik tzv. dvorních i oblíbených autorů
a tak jsem si dovolila věnovat 10 dnů veršům.


Včerejší den byl bohatý na zážitky a dnes den devátý

věnuji tvorbě Zbyňka Šišky, kterému vyšla před

několika dny nová sbírka " TRVALKY". Dostala jsem

ji v balíčku právě minulou neděli a už se ozvala taky

básnířka Svatka Mášová z Kroměříže, že je to úžasné

pohlazeníčko a počteníčko.

http://otavinka.blog.cz/1511/prekvapive-nedelni-rano

Autor básní dnešního dne emeritní doc. PhDr. Zbyněk

Šiška měl letos v červnu životní jubileum.

(* 1930)

STUDENÝ PODZIM

Motýli větrem rozesetí

ztrácejí všechno

i své děti

Bude nám smutno snad i zima

Havrany to však

nezajímá

Básník si kleká neumírá

chodí a hledá

světlo sbírá

SKRYTÝ ŘÁD

Všechno co svěřujeme slovům

neměli bychom odbývat

Není to prosba

ani novum

je to jen skrytý lidský řád!

A neměl by nám nikdy chybět

ani ten

drahocenný čas…

Trhá se jako lidský vlas

a mohl by se za nás stydět!

Komentáře

  1. Obě básně mě oslovily svojí prostotou a výstižností. Básník prostě umí najít slova. Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pan Zbyněk Šiška rozdává svými verši radost, moudrost a laskavost. Díky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné verše jsi pro nás vybrala, díky, potěšila jsem se.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .