MONČINY KROKY

Ženské jméno MONIKA je řeckého původu a značí
" jedinečná" nebo "bohyně". Domácké podoby Moni, Mona,
Monča, a Monička.

VŠEM OSLAVENKYNÍM DNEŠNÍHO DNE
GRATULUJI!



Procházka byla náročná. Zprvu jsem navštívila praktickou lékařku,
od které jsem potřebovala seznam léků, na které jsem alergická.
Pak jsem se vypravila do Zdravotnické prodejny pro podpůrné
podkolenky. Chtěla jsem jít někam na oběd, ale všechna meníčka
byla s česnekem a tak jsem skončila u Elviska na kávě. Přečetla
jsem si dnešní tisk a odcupitala jsem domů. Celkem jsem ušla
7 200 kroků.

Komentáře

  1. Podle ušlých kroků, byl pro tebe tento den opravdu jeden z náročnějších a navíc jsi ani nemohla doplnit síly na obědě. Hlavně, že jsi vyřídila co bylo potřeba a doma sis pak doufám odpočinula.

    OdpovědětVymazat
  2. V úterý jsem byla u doktorky, ale u odborné. Trochu jsem se polekala, když jsem stoupla na váhu, že bude napomenutí. Ne nebylo, dokonce říkala, že je to tak dobré, abych to tak udržela. I to potěší...

    OdpovědětVymazat
  3. Neznala jsem význam jména Monika a tak děkuji za vysvětlení... jednu Monču znám, musím ji popřát...

    OdpovědětVymazat
  4. Haničko, cupitala jsi dost a měla jsi aspoň doma něco k obědu? Abys doplnila energii.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .