KROKOVÉ BILANCE

Bilance mých krokových variací se od 7. dubna zvýšila.
Měla jsem dojem, že když se budu více pohybovat
a více chodit, zmenší se moje hmotnost. Ale to se zatím
neprojevilo. V dubnu jsem z třiceti dnů byla na procházce
devatenáctkrát a ušla jsem cca 57 km a v květnu zatím jsem
byla na výšlapu 24 x a ušla jsem 53 km.



Chodím ráno i odpoledne. Dne 9.5.2015 jsem se učila
chodit s Nordick holemi a podnikla jsem se Stáňou výšlap
z Bukovan na Svatý Kopeček polní cestou podél kapličky



svatého Donáta. Pak jsem z toho byla unavená,
ale nutno se ještě zmínit, že přitom všem jsem chodila
na rehabilitace páteře a na masáže. Bolesti byly někdy
příšerné a nejhorší to bylo, když mne ochrnovaly
ruce. Ale z toho se neumírá a tak jedeme dál!
Někdy to musí povolit.

Komentáře

  1. Dobrý den Otavínko! Máš můj veliký obdiv.Co se týká kondice, strčila bys mě určitě do kapsy. Víš nejhorší je, že jsem tak otrávená z dění kolem sebe, že se nemůžu k ničemu dokopat.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jejda, tys to dokonce napsala za mne. Se vším všudy souhlasím...

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, tak to vypadá, že už máš sto jarních kilometrů v kapse.
    Jsi dobrá a zasloužíš si pochvalu. Nevadí, že hmotnost nejde dolů jak sis představovala, jsi na čerstvém vzdoušku a hýbeš se.

    OdpovědětVymazat
  4. Hanko, děkuji za zprávičku. Já toho také hodně nachodím a zdá se mi, že váha už nejde tak dolů, jako za mlada. Při delším výletě mě v posledních dvou letech také bolí záda a někdy nesnesitelně, ale ty hole pomáhají rozložit váhu a nést, ulevit i chodidlům a kyčlím. A myslím, že těm zádům. Většinou jsem měla bolesti zad, když jsem byla bez holí. Přeji ti veselé šlapání.

    OdpovědětVymazat
  5. Vím, co to je bolesti páteře, o to víc se před tebou skláním! Jsi opravdu jednička! Ale i odpočívat je nutné!

    OdpovědětVymazat
  6. Haničko, gratuluji. Hůlky ti pomáhají i tím, že tě postrkují samy. Nejlepší je to jít s někým. Povídáte a kilometry ubíhají, tělo jde samo. Kila nejdou dolů v květnu, je to pověra. Nejde to samo - musíme tomu pomoct. A ty to děláš dobře - držíš závazek a držíš se ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, to jsi teda dobrá! I ně by si strčila do kapsy.

    OdpovědětVymazat
  8. Chůze je přirozený pohyb, to se říká. Je fajn to takhle číst, já trávím více času v práci, téměř pořád jsem na nohou, ale tolik asi nechodím. Jen mě napadá - pozor na opotřebování kyčelních kloubů. Jistě máš také vhodnou obuv, aby i nožní klenba měla správnou oporu.

    OdpovědětVymazat
  9. Haničko jsi dobrá, tolik kroků a elánu, to je moc dobře že chodíš, je to fajn, já dnes taky vyšla na procházku a je mi vždycky tak dobře.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .