JANINČINY KROKY

Kdykoliv se žena pyšnila jménem JANA, hned jsem si ji
překřtila na Janinku, protože jsem si vzpomněla na
Karafiátovy Broučky.


Dnes jsem šla na procházku krátce před šestnáctou hodinou.
Téměř u tramvaje jsem zjistila, že jsem zapomněla knižní
dárek pro Marušku doma a musela jsem se vrátit. A tím se
stalo, že jsem ušla 3 800 kroků. Sešly jsme se s Maruškou
u Elviska, abychom si vyříkaly události posledních dnů.
Bude mít narozeniny v druhé dekádě měsíce června
a to se naše cesty budou míjet.


Otavínka s Maruškou u Elviska

Komentáře

  1. Dnes měla svátek nejen naše snacham ale i neteř , sestra švagrové a pár mých spolužaček bývalých. Jana je krásné jméno. Nakonec i Jan a toho doma mám.

    OdpovědětVymazat
  2. Paní Marušce se bude určitě stýskat. Hlavní je, abyste se zase brzy v pořádku setkaly.

    OdpovědětVymazat
  3. Paní Marušce aspoň budou dny ubíhat, jak se bude těšit zase na kofi u Elviska. Asi to tam máte rády obě dvě ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .