BONIFÁCOVA VYCHÁZKA

Čtrnáctý májový den je v kalendáři uveden Bonifác.
Na dnešní dopoledne jsem se moc těšila, protože jsem
měla schůzku s vnučkou u Elviska. Ráno sice pršelo,
pak vylezlo na chvíli sluníčko. Tak se to opakovalo


celý den jako by byl apríl. Měla jsem objednané
rýžové řezy s meruňkou a objednaly jsme si kávu podle
chutí. Latté a capuccino. Po poledni jsme šly pěšky až
na zastávku U dómu. Když se spustil slejvák naskočily
jsme do tramvaje a dojely k sv. Mořici. Odtud jsme si
šly prohlédnout maturitní tabla.
Celkem jsem ušla 7 000 kroků.






Komentáře

  1. Tedy, Haničko, ta vnučka tě nezapře. Nebo ty ji? Šikovné, pěkné, milé - obě.

    OdpovědětVymazat
  2. Dlouho jsem tu nebyla. Ta malá rošťačka v záhlaví, to jsi Ty Haničko?

    OdpovědětVymazat
  3. Bonifáce žádného neznám, dcera měla šneka Bonifáce, po pěti letech jí uhynul...

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Ruženko, s tou podobou máš pravdu. Také si myslím, že vnoučata se pobabila.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]:To víš, že je to rodačka z Písku, podoba se nezapře (myslím tu rošťačku v obrázku)

    OdpovědětVymazat
  6. [2]:Malé rošťandě bylo tenkrát pět let.Písek je moje milované město, ale není rodné.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc Vám to oběma sluší. Máte moc šikovnou vnučku :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jak to tak čtu, děláš to dobře. Dezertík ano, ten následný pohyb to zase pohodově zhodnotí Přeji ti pěkné dny

    OdpovědětVymazat
  9. To bylo určitě příjemné odpoledne. Jsi moc fešná babička krásné vnučky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .