BLAŽENČINA PROCHÁZKA

Desátý májový den má svátek BLAŽENA.
Jméno je latinského původu a překládá se jako " šťastná"
nebo " člověk, který přináší radost." Jmenuje se tak
moje tetička z Krsic, která oslavila koncem března 90tiny.


Bydlí nyní v pokročilém věku u dcery Jany. Zřejmě jí od
rána pořád někdo gratuluje a telefonuje a nemohu se k ní
dovolat a tak jí posílám kromě virtuální kytičky a přáníčka,

básničku Jaroslavy Pechové :

JEDINÝ ZÁKON

Čapí hnízdo už se zase probudilo.
Čápi půjčili si barvu sněhobílou,
zajisté od bělásků.
Zvoní, zvoní, zvoní čimelické zvony,
rozhlaholí mocně v korunách jabloní
jediný zákon LÁSKU.

U rybníků sedí v hebkých mlhách víla.
Na běhounech trávy ráno probudila
malou sedmikrásku.
Už si zase češe dlouhé proutky jíva.
Už se vrací slunce, jaro zemi zpívá
jediný zákon: LÁSKU.

Na procházku jsem šla ráno po deváté. Jenom kousek,
protože jsem po včerejšku i pátku hrozně unavená.
Ušla jsem 2000 kroků.




Komentáře

  1. Zdravím tě , Haničko, obdiv má ta tvoje tetička, je šikovná. Ty si odpočiň, nikdo tě nehoní.

    OdpovědětVymazat
  2. Byla neděle a mělas nárok na nějaký odpočinek po včerejším dlouhém výšlapu ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tvá tetička Blažena, je i ve svém krásném věku fešanda a ty jsi pro ni připravila hezkou gratulaci.
    Doufám, že jsi se probudila odpočatá a únava je pryč...

    OdpovědětVymazat
  4. Tetičce také gratuluji, ať je dlouho ještě čiperná a ty, Hani, odpočívej, myslela jsem si, že tě to zmůže.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .