GABRIELOVA VYCHÁZKA

Dnešní den - 24. 3. má svátek Gabriel. Toto jméno značí
v překladu , že "Bůh je mocný." Kéž by tomu tak bylo.
Ráno jsem byla na rehabilitaci a před polednem jsem šla
za obvodní paní doktorkou. Vyšetřila mne a zděsila se.


Zítra ráno musím do nemocnice na chirurgii neb mne povolila
břišní kýla a hrozí nebezpečí přiskřípnutí. Nesmím se ohýbat,
nic nezvedat a nic nedělat. Oproti čtvrtku se to několikanásobně
zvětšilo. Mám z toho docela obavy a navíc mám akutního housera.


Paní doktorka to vidí na kudlu a toho já se bojím. Při mých alergiích
a problémech je strach na místě. Přesvědčit někdy lékaře, že to či
ono nesmím je velký problém, protože, co jim nějaká bába bude říkat,
že? Oni jsou nejchytřejší. Můj problém je pooperační kýla, kterou
už mám 7 let, ale všichni se toho bojí, tedy lékaři a jak se pak nemá
bát pacient.
Celkem jsem dnes nachodila 4 400 kroků. Držte mi prosím palce,
ať vše dobře dopadne.

Komentáře

  1. Držím jako blázen. Teda na tebe se toho s jarem nahloučilo. Tak ať ti toho co nejvíc dobře dopadne. Jedna se už pomalu ve tvých zdravotních problémech nechytá. Ale procházka byla dobrá, ne?

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ať všechno dobře zvládneš.

    OdpovědětVymazat
  3. Haničko, budu na tebe myslet. Nemáš to lehké, věřím, že to zvládneš a páni lékaři to vyřeší k tvé spokojenosti.

    OdpovědětVymazat
  4. Haničko, co to zase je? Už by stačilo, viď? Doufám, že to zase dopadne dobře, držíme Ti oba dva všechny palečky i cizí a doufám, že pak dáš brzy vědět. Koukej už být fit, ať se v létě užijeme spolu!

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, moc tě lituju a jako ostatní držím palce.
    všechno dobře dopadne a zas si budeš užívat procházek. Opravdu  pozor na prudký pohyb§

    OdpovědětVymazat
  6. Přidávám se k ostatním a držím pěsti. Kéž by to pomohlo - za přispění lékařů.

    OdpovědětVymazat
  7. Haničko, držím Ti palečky, ať vše dobře dopadne.

    OdpovědětVymazat
  8. Budu taky na Vás myslet

    OdpovědětVymazat
  9. Paní Haničko, to snad není možné? Jaro nezačalo pro Vás vůbec dobře! Moc držím pěsti, ať to všechno zvládnete a vše dobře dopadne!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Jejda Hani, tak to už jsi dnes v nemocnici.
    Myslím na tebe a netrpělivě čekám na dobré zprávy!

    OdpovědětVymazat
  11. Také držím palce a věřím tomu, že vás doktoři dají brzy dohromady. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Sońa Stanislavová25. března 2015 v 16:52

    Vážená paní,
    držím palce všechny čtyři aby dopadlo vše dobře myslím na Vás

    OdpovědětVymazat
  13. Náhodou jsem náhodou četla článek, že na Vsetíně v nemocnici je zřízené specializované oddělení na kýly a tam zvládají operovat i kýly které ostatní nemocnice považují za neoperativní, nebo rizikové atd....

    OdpovědětVymazat
  14. Haničko držím palce i pěsti ať se operace zdaří na 1**.

    OdpovědětVymazat
  15. [13]:Milá Elis, díky za tip. Hned zítra tam zavolám a zeptám se, co a jak.Já jako alergik jsem pro mnohé lékaře horkým bramborem.

    OdpovědětVymazat
  16. Haničko, držím všechny palce, co mám. :-) Ať vše dobře dopadne. Třeba se ve Vsetíně nebudou bát operovat.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .