RODINNÝ OBĚD U JANA


Desátý lednový den byl objednán stůl v Restaurantu U Jana,
kde naše rodina slavnostně poobědvala u příležitosti narozenin
vnoučka. Ten to měl už od rána okořeněné pobytem na oční
pohotovosti. Dnešní den taky oslavovali svátek muži jménem
Břetislav a narozeniny naše blogerka Růža z Moravy. Ti, kdož
mají rádi poezii si možná vzpomenuli, že 10. 1. před devětadvaceti
lety zemřel náš největší básník, nositel Nobelovy ceny, Jaroslav
Seifert. Ten kdysi řekl:

" Hudba a poezie jsou na světě to nejkrásnější,
co nám život může dát."





Všichni strávníci si ohromně pochutnávali, protože italský podnik
opravdu dobře vaří. Zatímco si všichni vybrali italské speciality
já si pochutnávala na grilovaném krůtím s bramborovou kaší.
Pak už jsem vyrazila pěšky po nákupech v naší lokalitě, kde večerky
jsou dobře zásobené. Celkem jsem ušla 2 400 kroků. Venku bylo jako
na jaře a příjemně se dýchalo. Jen jsem došla domů, tak jsem si
udělala dva snímky z lodžie. Bylo krátce před 15 hodinou a sluníčko
se ukrývalo pod střechou.

Komentáře

  1. U vás byla pohoda a u nás se čerti ženili. Aspoň jsi si pochutnala v dobré společnosti. Tvoje volba by mi taky chutnala ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Všude je jinak, pokud jsi tak chodila, je dobře, že bylo slušné počasí. Musíš být opatrná.

    OdpovědětVymazat
  3. Byl to příjemný den, doufám, že se vnuk zbavil očního problému. Je dobré se občas takhle sejít v restauraci a dát si podle své chuti. Já v jídelníčku moc neexperimentuji, ale občas nějaká změna nezaškodí. Pak jsi měla i procházku, spojila příjemné s užitečným a zvládla ještě za světla. ... Jinak děkuji za připomenutí výročí Jaroslava Seiferta, jako žákyně jsem měla možnost setkat se s ním na besedě a mám od něho fotografii s podpisem. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:To máš vzácnou památku. Jinak pokud se jedná o slavnostní menu, je restaurant nejlepší, protože vařit několik diet je pro hospodyni vyčerpávající. A zřejmě to naši vymysleli i kvůli mojí maličkosti, bylo by to pro mne únavné a asi i riskantní cestovat přeplněným autobusem.

    OdpovědětVymazat
  5. Udělali jste si krásný den a to je dobře. Věřím, že i zdravotní problémy vnouček překonal v pořádku, když už slavil, tak bez bolesti.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .