KVĚTY A OKAMŽIKY RADOSTI

Poslední lednový den jsem si tentokrát sama došla do
kavárny k Elvisovi. Dala jsem si oblíbený Rýžový řez
a kávičku, poslouchala dvě CD skladeb Elvise Presley,
vyměnila pár slov s panem šéfem, přečetla dnešní tisk
a po devadesáti minutách jsem se odebrala k domovu.


Kdybych byla mladší, tak bych si došla v 19 hodin na
koncert dvou mladých kytaristů z Brna do kavárny,
ale dnes jsem se na to necítila.
Jen jsem vystoupila po schodech, šla jsem se podívat
na dva květy orchidejky, která má nasazeno ještě na další
krásu. V minibytečku mám ještě několik kytiček.


Dva květy orchideje z neděle 31.1.


Růžové karafiáty vyměňuji každý týden

Na pračce je v černé váze několik růžových karafiátů.
Je to květina, kterou miloval můj drahoušek. Vždy jsem
od něj tyto kytičky dostávala. V kuchyňce mám macešku,
u fotografie drahouška malou kytičku a na počítači
jedenáct červených květů.


Maceška v kuchyni


Kytička u drahouška


Červené květy na počítači

Poslední dny vyhledávám
aforismy a citáty pro diář příštího roku a tak mám
rozečtených několik knih. Musím být naladěna do růžova,
abych neměla strach a obavy z další noci.

Komentáře

  1. Haničko to je dobře, že jsi šla ven. V kavárně muselo být příjemně. Já bojuji s "Moribundusem". Proč strach z další noci?

    OdpovědětVymazat
  2. Kytičky dělají teplo domova. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné květinky máš doma a byteček máš miloučký. Ať se ti daří

    OdpovědětVymazat
  4. To je hezky napsáno, kytičky jsou fajn, ty pěstuje dost lidí, ale mně se líbí, jak si vyjdeš do kavárny, poslechneš si hudbu, přečteš tisk... povykládáš s lidmi. Tohle oceňuji a jednou bych to taky tak chtěla dělat. Mám příklad a já jako městský člověk snad mám i našlápnuto dobře. Hlavně pohoda, to tvrdím pořád. V bytečku to máš hezké. :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, máš doma krásné kytičky. :-) Zlepšují člověku náladu.
    Orchidejka ti nádherně rozkvétá.

    OdpovědětVymazat
  6. [1]:Probudila jsem se asi v jednu hodinu a nemohla jsem dýchat. Na čele studený pot, svírání v hrdle a děsný strach, že nedožiju rána. Musela jsem si sednout, zhluboka jsem dýchala, až jsem tu úzkost a ty křeče rozdýchala.Zřejmě nás bylo víc, kteří se dnes v noci necítili.A protože na mne vše padalo šla jsem do milé
    kavárničky a ohromně jsem tam pookřála.

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, to je dobře, že sis věděla rady a že sis taky udělala radost. To počasí nám nikomu nepřidá.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Děsivý sny vyhodí z pohody. Možná to byl jen sen, který tě vyhnal ze spánku a měla jsi strach. Ale dobře jsi to vyřešila - jít mezi lidi. Neměj strach z dnešní noci - připravíš se o spánek. Snad to byla jen epizoda z přechodu fronty

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: A to je dobře Hani, je třeba se rozptýlit. Přeji pohodové dny a hlavně zdravíčko.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .